| Reżyseria | Ocena | |
|---|---|---|
| Pier Paolo Pasolini | ||
|
Umberto Angelucci
(asystent)
|
||
|
Sergio Citti
(asystent)
|
||
|
Paolo Andrea Mettel
(asystent)
|
||
| Scenariusz | Ocena | |
|
Giovanni Boccaccio
(nowele "Dekameron")
|
||
| Pier Paolo Pasolini | ||
|
Beatrice Banfi
(ciągłość scenariusza)
|
||
| Producenci | Ocena | |
|
Alberto Grimaldi
producent
|
||
|
Franco Rossellini
producent wykonawczy
|
||
|
Mario Di Biase
kierownik produkcji
|
||
|
Sergio Galiano
nadzorca produkcji
|
||
|
Vittorio Bucci
kierownik produkcji (asystent)
|
||
| Aktorzy | Ocena | |
|
Franco Citti
Ciappelletto
|
||
|
Ninetto Davoli
Andreuccio of Perugia
|
||
|
Vincenzo Amato
Masetto of Lamporecchio
|
||
|
Giuseppe Zigaina
Mnich
|
||
|
Angela Luce
Peronella
|
||
|
Maria Gabriella Maione
Madonna
|
||
|
Giorgio Iovine
Lizio da Valbona
|
||
|
Vincenzo Ferrigno
Giannello
|
||
|
Pier Paolo Pasolini
Allievo di Giotto
|
||
|
Lino Crispo
Don Gianni
|
||
|
Guido Alberti
Musciatto, bogaty kupiec
|
||
|
Vittorio Vittori
Don Giovanni
|
||
|
Giacomo Rizzo
Ojciec przełożony
|
||
|
Enzo Spitaleri
Mnich
|
||
|
Luciano Telli
Mnich
|
||
|
Monique van Vooren
Królowa Skullów
|
||
|
Patrizia De Clara
Zakonnica
|
||
| Vincenzo Cristo | ||
| Salvatore Bilardo | ||
| Luigi Seraponte | ||
| Antonio Diddio | ||
| Mirella Catanesi | ||
| Vincenzo De Luca | ||
| Erminio Nazzaro | ||
| Giovanni Filidoro | ||
| Alfredo Sivoli | ||
| E. Jannotta Carrino | ||
| Annie Marguerite Latroye | ||
| Gerhard Exel | ||
| Wolfgang Hillinger | ||
| Giani Esposito | ||
| Franco Marletta | ||
| Vittorio Fanfoni | ||
| Adriana Donnorso | ||
| E. Maria De Juliis | ||
| Guido Mannari | ||
| Michele Di Matteo | ||
| Giovanni Scagliola | ||
| Giovanni Davoli | ||
| Detlef Uhle | ||
|
Patrizia Capparelli
Alibech (sceny usunięte)
|
||
|
Silvana Mangano
Madonna (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Jovan Jovanovic
Rustico (sceny usunięte)
|
||
|
Lucio Amatelli
(niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Giuseppe Arrigio
Lorenzo (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Giuliano Fratello
(niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Elisabetta Genovese
Caterina (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Carmelo Reale
Mężczyzna okradziony przez Ciappelletto (niewymieniony w czołówce)
|
||
| Zdjęcia | Ocena | |
| Tonino Delli Colli |
9,0
|
|
| Kompozytorzy | Ocena | |
| Ennio Morricone |
8,2
|
|
| Kostiumy | Ocena | |
| Danilo Donati |
8,0
|
|
|
Piero Cicoletti
(garderoba) (asystent)
|
||
| Montaż | Ocena | |
| Tatiana Casini Morigi | ||
| Nino Baragli | ||
| Enzo Ocone | ||
|
Anita Cacciolati
(asystent)
|
||
| Muzyka | Ocena | |
| Charakteryzacja | Ocena | |
|
Alessandro Jacoponi
charakteryzator
|
||
|
Iole Cecchini
fryzjer
|
||
| Scenografia | Ocena | |
|
Dante Ferretti
dyrektor artystyczny
|
9,0
|
|
|
Andrea Fantacci
dekorator wnętrz
|
||
|
Carlo Agate
dyrektor artystyczny (asystent)
|
||
|
Italo Tomassi
projektant wnętrz (niewymieniony w czołówce)
|
||
| Dźwięk | Ocena | |
|
Pietro Spadoni
dźwięk
|
||
|
Mario Morigi
mikser
|
||
|
Gianni D'Amico
mikser (asystent)
|
||
|
Massimo Anzellotti
montaż efektów dźwiękowych (niewymieniony w czołówce)
|
||
| Efekty specjalne | Ocena | |
| Pozostała Ekipa | Ocena | |
|
Alberto De Stefanis
dobór obsady
|
||
|
Giovanni Ciarlo
operator kamery
|
||
|
Mario Tursi
fotosista
|
||
|
Giuseppe Fornari
kamerzysta (asystent)
|
||
|
Alessio Gelsini Torresi
kamerzysta (asystent)
|
||
|
Carlo Tafani
kamerzysta (asystent)
|
||
Pozostałe
Proszę czekać…