Morph to kultowa gwiazda dziecięcej telewizji w Wielkiej Brytanii. W tej serii miniprzygód Morph i jego kompan Chas dopuszczają się różnego rodzaju wybryków w swoim domu na biurku artysty.

Odcinki

40
Morph i Chas wygłupiają się z gramofonami i odkrywają w sobie nowe umiejętności didżejskie!
Kiedy łakomy Chas zjada wszystkie lukrowane bułeczki, Morph postanawia dać mu nauczkę. Potrzebna jest mu do tego tylko przenośna dziura.
Morph i Chas wybierają się na kemping, ale Chas zdaje się nie odnajdywać w klimacie biwakowania.
Morph i Chas oglądają mecz piłki nożnej, a drużyna Morpha przegrywa!
Morph bawi się z Nailbrushem w aportowanie, co skutkuje zaskakującymi rezultatami!
Morph znajduje los na loterię i zamierza spłatać figla Chasowi. Ale może rzeczywiście Chas ma zwycięski los.
Gdy Morph śpi, Chas bierze się do pracy nad zabawną sztuczką, która ma wywrócić świat Morpha do góry nogami za pomocą lepkiej masy.
Na biurku zapanował bałagan, którego Morph ma już dość. Czas posprzątać! Chas kiepsko radzi sobie ze sprzątaniem, ale znajduje pomysłowy sposób na przyspieszenie tego procesu.
Morph i jego asystent Chas prezentują trudną magiczną sztuczkę, która wywołuje u Morpha konsternację.
Chas chce zrobić idealne selfie, ale Morph nie chce zostać pominięty.
Chas zbudował imponujący tor kolejowy, ale nie pozwala Morphowi przejechać się pociągiem. Morph wymyśla sprytny plan, jak się do niego dobrać.
Morph ma straszny atak czkawki i teraz od Chasa zależy, czy znajdzie na nią lekarstwo.
Morph i Chas próbują powiesić obraz, ale nie potrafią nawet wbić w ścianę gwoździa.
Komediowy show Morpha to prawdziwy hit, ale gdy Chas wkracza na scenę, wygłup dopiero się zaczyna!
Morph i Chas bawią się aparatem, ale nie mogą zrobić idealnego zdjęcia.
Chas ciągle wpada w pułapki czarnych dziur Morpha.
Juhu! Gdy Morph spotyka dzikiego stwora, Chas rusza na pełną wrażeń przejażdżkę.
Chas znajduje pilota, dzięki któremu naprawdę zyskuje kontrolę.
Kukiełkowy teatrzyk cieni Morpha odnosi monstrualny sukces.
Gdy Chas pudłuje, Morph posyła zwycięskie uderzenie.
Morph podąża za mapą Chasa w wyprawie po złoto.
Morph i Chas potrzebują błyskotliwego pomysłu, by doprowadzić grę do końca.
Morph musi nabrać wprawy w rolnictwie.
Morph chwali się swoimi „talentami”, ale Chas ma na nie własny pomysł.
Morph doświadcza interaktywnego doznania, dalekiego od tego, czego się spodziewał.
Morph jest w pełni przygotowany na wielki dzień.
Ktoś wprowadził się po sąsiedzku i wygląda bardzo znajomo.
Ekstremalny trening Morpha wystawia Chasa na próbę.
Niemiłe przebudzenie kończy się dla Morpha muzyczną zabawą.
Morph odkrywa dwoje drzwi i ciekawi go, dokąd prowadzą.
Nawigacja

Ogólne

Czy wiesz, że?

  • Ciekawostki
  • Wpadki
  • Pressbooki
  • Powiązane
  • Ścieżka dźwiękowa

Fabuła

  • Opisy
  • Recenzje
  • Słowa kluczowe

Multimedia

Pozostałe

Zarządzanie