Trzecie oko zamknięte – Twoje myśli. Myślałeś kiedyś o własnych myślach? Nawet najmniej realne wizje podsuwane przez własny umysł stają się wiarygodne dla nas, gdyż podsuwane są przez nasze własne myśli. A gdyby zostały urzeczywistnione i stały się faktem?
W krótkometrażówce przewijają się dwie płaszczyzny – rzeczywistość i fikcja, które niełatwo oddzielić od siebie, co utrudnia widzowi odnalezienie się w fabule. Także odniesienia do new age’owych koncepcji, metafizycznych i ezoterycznych określeń mogą nie być jasne. Parapsychologia pełną parą.
Uwagę zwraca warstwa wizualna krótkometrażówki. Ujęcia podkreślają tajemnicę zdarzeń fabularnych a całość w czarno-białych barwach, przechodzących później w zwykłą kolorystykę.
Całościowo krótkometrażówka zawodzi. Jest pełna niejasności, które w zamierzeniu twórców miały być czymś więcej. Produkcja zostawia widza z pytaniami i to pytaniami nie będącymi natury refleksyjnej, lecz pytaniami o formę fabuły i jej sensu. W moim wypadku trzecie oko nie zostało otwarte.
Ta strona powstała dzięki ludziom takim jak Ty. Każdy zarejestrowany użytkownik ma możliwość
uzupełniania informacji o filmie.
Poniżej przedstawiamy listę autorów dla tego filmu:
Trzecie oko zamknięte – Twoje myśli. Myślałeś kiedyś o własnych myślach? Nawet najmniej realne wizje podsuwane przez własny umysł stają się wiarygodne dla nas, gdyż podsuwane są przez nasze własne myśli. A gdyby zostały urzeczywistnione i stały się faktem?
W krótkometrażówce przewijają się dwie płaszczyzny – rzeczywistość i fikcja, które niełatwo oddzielić od siebie, co utrudnia widzowi odnalezienie się w fabule. Także odniesienia do new age’owych koncepcji, metafizycznych i ezoterycznych określeń mogą nie być jasne. Parapsychologia pełną parą.
Uwagę zwraca warstwa wizualna krótkometrażówki. Ujęcia podkreślają tajemnicę zdarzeń fabularnych a całość w czarno-białych barwach, przechodzących później w zwykłą kolorystykę.
Całościowo krótkometrażówka zawodzi. Jest pełna niejasności, które w zamierzeniu twórców miały być czymś więcej. Produkcja zostawia widza z pytaniami i to pytaniami nie będącymi natury refleksyjnej, lecz pytaniami o formę fabuły i jej sensu. W moim wypadku trzecie oko nie zostało otwarte.