Zostaje odnaleziony prymitywny człowiek, typ niemego dzikusa, którego funkcje życiowe są zredukowanego tylko do dwóch rzeczy – jedzenia ogromnych ilości jedzenia i uprawiania seksu. Pewien przemysłowiec, który desperacko poszukuje nowego chwytu reklamowego, który pozwoliłby mu zwiększyć sprzedaż i "ograć" konkurencję, postanawia wykorzystać go do reklamy swojego produktu: konserw mięsnych „Zjedz to”. Za pomocą kamer telewizyjnych, na oczach milionów widzów, dzikus ma swoim przykładem przekonać opinię publiczną, że mięso „Jedz to”, spożywane w dużych ilościach, ma moc afrodyzjaku. Sztuczka się powiodła, sprzedaż wzrosła, ale chciwy przemysłowiec chce, aby naukowcy znaleźli sposób na zwiększenie ilości jedzenia pochłanianego przez „dzikusa”. antyle26
Ogólne
Czy wiesz, że?
Pozostałe