Reżyseria | Ocena | |
---|---|---|
Wes Anderson |
7,0
|
|
Roman Coppola
(reżyser drugiej ekipy)
|
||
Franco Maria Salamon
(reżyser drugiej ekipy)
|
||
Luigi Spoletini
(reżyser drugiej ekipy)
|
||
Inti Carboni
(asystent)
|
||
Edoardo Ferretti
(asystent)
|
||
Sam Hoffman
(asystent)
|
||
Edoardo Petti
(asystent)
|
||
Simonetta Valentini
(asystent)
|
||
Scenariusz | Ocena | |
Wes Anderson |
7,0
|
|
Noah Baumbach | ||
Narges Takesh
(redaktor)
|
||
Tim Ballou
(nadzór scenariuszowy) (niewymieniony w czołówce)
|
||
Producenci | Ocena | |
Wes Anderson
producent
|
7,0
|
|
Barry Mendel
producent
|
||
Scott Rudin
producent
|
8,0
|
|
Enzo Sisti
współproducent
|
||
Dan Beers
współproducent
|
||
Rudd Simmons
producent wykonawczy
|
||
Vito Colazzo
kierownik produkcji
|
||
Federico Foti
kierownik produkcji
|
||
Marco Olivieri
kierownik produkcji (druga ekipa)
|
||
Manuela Cacciamani
kierownik produkcji (asystent)
|
||
Matteo Bardelli
kierownik produkcji (asystent)
|
||
Rebecca Booth
kierownik produkcji (asystent)
|
||
Johnny Egan
kierownik produkcji (asystent)
|
||
Willy Faso
kierownik produkcji (asystent)
|
||
Max Fink
koordynator produkcji (asystent)
|
||
Nicola Marzano
kierownik produkcji (asystent)
|
||
Norma Marie Mascia
koordynator produkcji
|
||
Nata More
kierownik produkcji (asystent)
|
||
Giampiero Pelusi
kierownik produkcji (asystent)
|
||
Silvia Riolo
koordynator produkcji (asystent)
|
||
Giuseppe Santoni
kierownik produkcji (asystent)
|
||
Aktorzy | Ocena | |
Bill Murray
Steve Zissou
|
7,9
|
|
Owen Wilson
Ned Plimpton
|
6,4
|
|
Cate Blanchett
Jane Winslett-Richardson
|
8,1
|
|
Anjelica Huston
Eleanor Zissou
|
7,1
|
|
Willem Dafoe
Klaus Daimler
|
8,0
|
|
Jeff Goldblum
Alistair Hennessey
|
7,4
|
|
Michael Gambon
Oseary Drakoulias
|
8,0
|
|
Noah Taylor
Vladimir Wolodarsky
|
||
Bud Cort
Bill Ubell
|
||
Seu Jorge
Pelé dos Santos
|
||
Robyn Cohen
Anne-Marie Sakowitz
|
||
Waris Ahluwalia
Vikram Ray
|
||
Niels Koizumi
Bobby Ogata
|
||
Pawel Wdowczak
Renzo Pietro
|
||
Matthew Gray Gubler
Stażysta
|
7,5
|
|
Noah Baumbach
Phillip
|
||
Zdjęcia | Ocena | |
Robert D. Yeoman
(kierownik zdjęć)
|
||
Margaux Bonhomme
(kierownik zdjęć) (Antibes)
|
||
Laurent King
(kierownik zdjęć) (Antibes)
|
||
Stefano Falivene
(kierownik zdjęć) (druga ekipa)
|
||
Tommaso Mele
(główna pomoc techniczna)
|
||
Carlo Postiglione
(główna pomoc techniczna)
|
||
Stefano Di Pasquali
(pomoc techniczna)
|
||
Giorgio Pezzotti
(pomoc techniczna)
|
||
Massimo Rinella
(pomoc techniczna)
|
||
Emanuele Salvatore
(pomoc techniczna)
|
||
Aurelio Langella
(pomoc techniczna)
|
||
Kompozytorzy | Ocena | |
Mark Mothersbaugh | ||
Kostiumy | Ocena | |
Milena Canonero |
8,0
|
|
Uliva Pizzetti
(nadzorca kostiumów)
|
||
Bojana Nikitovic
(asystent)
|
||
Montaż | Ocena | |
David Moritz | ||
Daniel R. Padgett
(dodatkowy)
|
||
Mary Beth Smith
(montażysta negatywu)
|
||
Luke Borghi
(asystent)
|
||
Charles Bunn
(asystent)
|
||
Jennifer Hatton
(asystent)
|
||
Gina Zappala
(asystent)
|
||
Muzyka | Ocena | |
Charakteryzacja | Ocena | |
Gino Tamagnini
główny charakteryzator
|
||
Maria Teresa Corridoni
główny stylista
|
||
Vincenzo Mastrantonio
charakteryzator
|
||
Frances Hannon
fryzjer osobisty
|
||
Frances Hannon
charakteryzator osobisty
|
||
Rosa Luciani
fryzjer
|
||
Emanuel Millar
fryzjer osobisty: Cate Blanchett
|
||
Belinda Parish
fryzjer
|
||
Belinda Parish
charakteryzator
|
||
Mario Pegoretti
fryzjer
|
||
Scenografia | Ocena | |
Mark Friedberg
scenograf
|
||
Stefano Maria Ortolani
dyrektor artystyczny
|
||
Marco Trentini
dyrektor artystyczny
|
||
Eugenio Ulissi
dyrektor artystyczny
|
||
Gretchen Rau
dekorator wnętrz
|
||
Roberta Federico
projektant wnętrz
|
||
Simona Migliotti
projektant wnętrz
|
||
Sandy Hamilton
główny rekwizytor
|
||
Maria-Teresa Barbasso
dyrektor artystyczny (asystent)
|
7,0
|
|
Giulia Chiara Crugnola
dyrektor artystyczny (asystent)
|
||
Dźwięk | Ocena | |
David Giammarco
nadzorujący montaż dźwięku
|
||
Scott A. Jennings
nadzorujący montaż dźwięku
|
||
Wayne Griffin
nadzorca postsynchronu
|
||
Jonathan Klein
montaż efektów dźwiękowych
|
||
Michael O'Farrell
montaż efektów dźwiękowych
|
||
Olivier Burgaud
mikrofoniarz
|
||
David V. Butler
montaż dialogów
|
||
Kevin E. Carpenter
mikser ponownego nagrania
|
||
Kim Drummond
montaż dialogów
|
||
David Giammarco
mikser ponownego nagrania
|
||
Goro Koyama
imitator dźwięku
|
||
Andy Malcolm
imitator dźwięku
|
||
Rupert Nadeau
montaż dźwięku (asystent)
|
||
Joe Schiff
montaż dźwięku (asystent)
|
||
Gregory H. Watkins
mikser ponownego nagrania
|
||
Pawel Wdowczak
mikser
|
||
Paul Berolzheimer
montaż dźwięku (niewymieniony w czołówce)
|
||
Efekty specjalne | Ocena | |
Daniel Acon
koordynator efektów specjalnych
|
7,0
|
|
Renato Agostini
nadzorca efektów specjalnych
|
||
Maurizio Corridori
efekty specjalne
|
7,0
|
|
Silvano Scasseddu
efekty specjalne
|
||
Danilo Bollettini
technik
|
8,0
|
|
Massimo Cardajoli
technik
|
||
Stefano Corridori
technik
|
||
Marco Moneta
technik
|
||
Pozostała Ekipa | Ocena | |
Douglas Aibel
dobór obsady
|
||
Jeremy Dawson
nadzorca efektów wizualnych
|
||
Mark S. Driscoll
producent efektów wizualnych
|
||
Henrik Fett
nadzorca efektów wizualnych
|
||
Ray Giarratana
nadzorca efektów wizualnych
|
||
Gray Marshall
nadzorca efektów wizualnych
|
||
Franco Maria Salamon
koordynator kaskaderów
|
||
Stephanie Holbrook
dodatkowy dobór obsady
|
||
Stefano Maria Mioni
koordynator kaskaderów (asystent)
|
||
Giorgio Catalano
księgowy produkcji
|
||
Carmela Compagnone
księgowy (asystent)
|
||
Alessandro Fiorito
księgowy
|
||
Maria Fiorito
księgowy produkcji
|
||
Brandon Hollyer
księgowy postprodukcji (asystent)
|
||
Karin Mercurio
księgowy
|
||
Virginie Simon
konsultant (prawny)
|
||
Massimiliano Sisti
księgowy (asystent)
|
||
Giorgio Antonini
kaskader dublujący
|
Pozostałe
Proszę czekać…