Uwięziona w kosmosie lata świetlne od celu swojej podróży rodzina Robinsonów walczy o przetrwanie. Serial na podstawie klasycznego filmu science fiction z lat 60. XX w.
Odcinki 28 dodaj odcinek
Sezony
Lata

1. Zderzenie 1x1

6,9
Podczas wyprawy do nowej kolonii kosmicznej Robinsonowie zmuszeni są awaryjnie lądować na nieznanej planecie, gdzie wyzwaniem będzie nawet przetrwanie pierwszej nocy.

2. Diamenty 1x2

6,9
Kolejna katastrofa sprawia, że na planecie Robinsonów pojawiają się nowi rozbitkowie. Tymczasem rodzina próbuje uratować swój statek z pomocą tajemniczego towarzysza.

3. Plaga 1x3

6,8
Retrospekcje rzucają nieco światła na przeszłość doktor Smith. Robinsonowie muszą poradzić sobie z nowym zagrożeniem, gdy okazuje się, że ze statku szybko znika paliwo.
Robinsonowie nawiązują kontakt z inną rodziną rozbitków. Gdy Judy dowiaduje się, do czego doszło na pokładzie Śmiałka, Will rusza na pomoc swojemu przyjacielowi.
Rozbitkowie budują wieżę, aby nadać sygnał do Śmiałka, Maureen bada anomalię planetarną, a Will decyduje się na trudną rozmowę z ojcem.
Maureen zastanawia się, czy podzielić się z innymi swoim odkryciem. Don staje na czele misji szukającej paliwa. Obecność robota wywołuje napięcia w grupie rozbitków.
Doktor Smith nadal realizuje swój tajny plan. Aktywność sejsmiczna na planecie doprowadza do olbrzymich zniszczeń i zmusza dwie ekipy do podjęcia bardzo trudnych decyzji.
Maureen obmyśla, jak rozwiązać problem z paliwem, ale realizacja jej planu okazuje się zaskakująco trudna. Doktor Smith zdaje sobie sprawę, że została zdemaskowana.
Judy rusza na poszukiwanie Maureen, a Will i Penny przewodzą ekspedycji do jaskiń. Doktor Smith opracowuje nowy plan ucieczki.
Czas do odlotu Śmiałka ucieka nieubłaganie — Robinsonowie robią wszystko, by opuścić planetę i uciec z dala od doktor Smith.
Siedem miesięcy później uwięzieni na wodnej planecie Robinsonowie podejmują się ryzykownej próby, by uruchomić Jowisza, a Will przysięga odnaleźć robota.
Penny i Maureen zostają uwięzione w tajemniczym metalowym wąwozie, a Don pada ofiarą strasznej toksyny.

13. Echa 2x3

Rozbudzone nadzieje pryskają, kiedy Robinsonowie zdają sobie sprawę, że na pokładzie Śmiałka coś jest nie tak. Smith wykorzystuje szansę na oczyszczenie swojego imienia.
Will stara się dowiedzieć, co się stało z robotem, a John i Judy wyruszają na pobliską planetę, aby pomóc innym ocalałym.

15. Bieg 2x5

Sytuacja Johna pogarsza się z każdą chwilą, co zmusza Judy do długiego i wyczerpującego biegu. Penny szpieguje Smith z pomocą dawnego znajomego.
Na skutek działania żrącej substancji Penny, Smith i przyjaciele zostają uwięzieni w ciasnym pomieszczeniu. Will i Maureen ruszają z Adlerem na poszukiwania robota.
John wykorzystuje nieoczekiwaną pomoc, aby namierzyć źródło tajemniczego sygnału przechwyconego przez statek. Will zaczyna podejrzewać, że Adler coś ukrywa.
Maureen staje na czele buntu, Hastings stawia Johnowi ultimatum, a Penny próbuje przekonać Willa, że robot się zmienił.

19. Blef 2x9

Will i Penny usiłują ukryć roboty i rozmyślają nad kolejnym ruchem. Tymczasem Hastings zadaje silny cios Robinsonom.
Misja ratunkowa, której celem jest ocalenie Stracha na Wróble, przybiera nieoczekiwany obrót. Śmiałek popada w chaos. Judy opracowuje plan podróży do Alfa Centauri.
Po roku realizacji misji z dziećmi Śmiałka Judy, Penny i Will szukają tytanu niezbędnego, żeby dotrzeć do Alfy Centauri.
Judy rusza na poszukiwanie Granta Kelly’ego. Penny i Will zagłębiają się w tajemniczy tunel. Lata świetlne dalej Maureen, John i Don polują na resztki DOR-a.

23. Nowy 3x3

Strach na wróble pomaga Maureen i Johnowi zorganizować kradzież silnika. Judy wraca do obozu z nowymi pasażerami. Will dokonuje w mieście obcych wstrząsającego odkrycia.
Gdy dorośli pospiesznie niszczą wszystkie ślady Alfy Centauri, dzieci Robinsonów dostają od DOR-a przerażającą wiadomość.
Maureen i Judy lądują na bagnistej planecie i zaczynają walkę z ogromną, żarłoczną istotą. John i Penny usiłują uwolnić Robota z pułapki.
Historia przepychanki Dona z DOR-em prowadzi Robinsonów do alarmującego wniosku. Will wymyka się na niebezpieczną, samotną misję.
Robinsonowie spieszą się, aby uratować Willa, ostrzec pozostałych kolonistów i uruchomić tajny system obrony. Vijay i Penny wybierają się na ryzykowną wyprawę.
Bitwa o Alfę Centauri przybiera na sile. Robinsonowie i ich przyjaciele ryzykują wszystko, żeby przywrócić pokój i położyć fundamenty pod lepszą przyszłość.
Więcej informacji

Ogólne

Czy wiesz, że?

  • Ciekawostki
  • Wpadki
  • Pressbooki
  • Powiązane
  • Ścieżka dźwiękowa

Fabuła

Multimedia

Pozostałe

Proszę czekać…