Redaktor Naczelny FDB. Od czasu do czasu, lubię obejrzeć sobie jakiś film :)

''Ad Astra'' liderem - ile płaci się za spoty reklamowe w telewizji? 0

Zazwyczaj, gdy patrzymy na budżety filmów nie mamy w nich uwzględnionych kwot wydanych na promocję danego tytułu. Z pomocą przychodzi iSpot.tv, które wykonało dla portalu Variety pomiar związany z pieniędzmi, jakie w ubiegłym tygodniu wytwórnie filmowe musiały wydać na reklamę w telewizji.

Numerem jeden na liście jest widowisko science-fiction Ad Astra. W okresie 26 sierpnia – 1 września Twentieth Century Fox musiało przeznaczyć na reklamę telewizyjną 4,71 mln dolarów. W tym czasie pojawiło 788 krajowych emisji reklam w 34 stajach. Najwięcej w Adult Swim, ESPN i CBS.

Tuż za Ad Astra znalazł się horror To: Rozdział 2. W tym przypadku Warner Bros. Pictures zlecił 796 krajowych emisji reklam w 52 stacjach. Najwięcej w NBC i FOX. Szacunkowa wartość 3,29 mln dolarów.

Na dalszych pozycjach znalazły się Rambo: Ostatnia krew (2,31 mln dolarów), Szczygieł (2,15 mln dolarów) oraz O Yeti! (1,57 mln dolarów).

Warto zwrócić uwagę, że najlepszy wskaźnik związany z przerywaniem oglądania reklamy (chodzi tutaj o przełączenie na inny kanał lub wyłączenie telewizora) posiada Rambo: Ostatnia krew. Spoty reklamujące widowisko ze Sylvestrem Stallone'em przerywane są 33% rzadziej niż w przypadku innych tytułów.

Źrodło: Variety

Zostań naszym królem wirtualnego pióra.
Dołacz do redakcji FDB

Komentarze 0

Skomentuj jako pierwszy.

Proszę czekać…