Netflix zmienia strategie i rezygnuje z filmu "Harold i magiczna kredka" 0

Netflix odrzucił ofertę zakupu filmu Harold i magiczna kredka, który trafił do kin w sierpniu tego roku.

Film, dystrybuowany przez Sony Pictures, powstał na podstawie książki dla dzieci z 1955 roku pod tym samym tytułem autorstwa Crocketta Johnsona. Produkcję wyreżyserował Carlos Saldanha, a w głównej roli występuje Zachary Levi.

Według Bloomberga dyrektorzy studia Sony Pictures skontaktowali się z Netflixem z ofertą zakupu od nich praw do dystrybucji filmu na kilka miesięcy przed jego premierą. Kierownictwu Sony film bardzo się spodobał, obawiali się jednak, że według osób zaznajomionych z tą sprawą nie przebije się on przez konkurencję z dwoma innymi hitami animowanymi, W głowie się nie mieści 2 i Gru i Minionki: Pod przykrywką.

Netflix jednak podobno nie był zainteresowany zakupem filmu ze względu na niedawno przyjętą strategię biznesową firmy. Resztki od innych studiów nie pasują do nowej strategii opracowywanej przez Dana Lin, który na początku tego roku objął stanowisko prezesa ds. filmów w Netfliksie.

Harold i magiczna kredka nie odniosły sukcesu kasowego, ponieważ przy budżecie szacowanym na 40 milionów dolarów zarobił około 29,2 miliona dolarów na całym świecie. Film można obecnie wypożyczać lub kupować na platformach streamingowych, takich jak Apple TV+, czy Amazon Prime Video.

Źrodło: ComingSoon

Zostań naszym królem wirtualnego pióra.
Dołacz do redakcji FDB

Komentarze 0

Skomentuj jako pierwszy.

Proszę czekać…