Montaż |
Średnia |
Twoja ocena |
Rok |
---|---|---|---|
Straszny film 5
(laborant-opisywacz)
|
4.2 | 2013 | |
Django
(laborant-opisywacz) (niewymieniony w czołówce)
|
8.0 | 2012 | |
40 lat minęło
(laborant-opisywacz) (niewymieniony w czołówce)
|
5.9 | 2012 | |
I że cię nie opuszczę
(laborant-opisywacz)
|
6.7 | 2012 | |
Szybcy i wściekli 5
(laborant-opisywacz) (niewymieniony w czołówce)
|
7.3 | 2011 | |
Dla niej wszystko
(laborant-opisywacz)
|
7.2 | 2010 | |
Bękarty wojny
(laborant-opisywacz) (niewymieniony w czołówce)
|
8.0 | 2009 | |
Wyobraź sobie
(laborant-opisywacz)
|
6.2 | 2009 | |
Star Trek
(laborant-opisywacz)
|
7.4 | 2009 | |
Siedem dusz
(laborant-opisywacz)
|
7.9 | 2008 | |
W dolinie Elah
(laborant-opisywacz)
|
7.0 | 2007 | |
Mów do mnie
(laborant-opisywacz) (niewymieniony w czołówce)
|
7.1 | 2007 | |
Władza pieniądza
(laborant-opisywacz) (niewymieniony w czołówce)
|
6.5 | 2006/I | |
Dwa światy
(laborant-opisywacz)
|
7.1 | 2006 | |
Krowy na wypasie
(laborant-opisywacz)
|
6.1 | 2006 | |
Holiday
(laborant-opisywacz)
|
7.1 | 2006 | |
Epoka lodowcowa 2: Odwilż
(laborant-opisywacz)
|
7.2 | 2006 | |
Człowiek w ogniu
(laborant-opisywacz)
|
8.0 | 2004 | |
Pewnego razu w Meksyku: Desperado 2
(laborant-opisywacz)
|
5.8 | 2003 | |
Jądro Ziemi
(laborant-opisywacz)
|
5.7 | 2003 | |
Ława przysięgłych
(laborant-opisywacz)
|
7.3 | 2003 | |
Łzy słońca
(laborant-opisywacz)
|
7.2 | 2003 | |
Suma wszystkich strachów
(laborant-opisywacz)
|
6.6 | 2002 | |
Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia
(laborant-opisywacz) (niewymieniony w czołówce)
|
8.4 | 2001 | |
Pełzaki w Paryżu
(laborant-opisywacz)
|
2000 | ||
Wszystkie psy idą do nieba 2
(laborant-opisywacz)
|
7.0 | 1996 | |
Ostatni żywy bandyta
(laborant-opisywacz)
|
6.4 | 1993 | |
Mała syrenka
(laborant-opisywacz) (niewymieniony w czołówce)
|
7.2 | 1989 |
Proszę czekać…