Reżyseria | Ocena | |
---|---|---|
Andrzej Żuławski | ||
Ryszard Rydzewski
(drugi reżyser)
|
||
Andrzej Wróbel
(drugi reżyser)
|
||
Jadwiga Plucińska-Skrzepińska
(współpraca)
|
||
Scenariusz | Ocena | |
Andrzej Żuławski | ||
Mirosław Żuławski | ||
Stefan Żeromski
(opowiadanie „Pavoncello”)
|
6,0
|
|
Producenci | Ocena | |
Tadeusz Urbanowicz
kierownik produkcji
|
||
Helena Nowicka
kierownik produkcji (drugi)
|
||
Lechosław Szuttenbach
kierownik produkcji (drugi)
|
||
Henryk Strzebiecki
kierownik produkcji (współpraca)
|
||
Aktorzy | Ocena | |
Stefan Friedmann
Fosca, skrzypek
|
7,4
|
|
Michał Pawlicki
Jemielianow, pracownik poselstwa rosyjskiego w Rzymie
|
||
Joanna Kasperska
Zinaida Pietrowna Szczebieniewa
|
||
Ewa Zdzieszyńska
Pianistka w kinie „Apollo”
|
||
Janusz Kłosiński
Dyrektor kina „Apollo”
|
7,3
|
|
Jerzy Zelnik
Kolejny kochanek Zinaidy
|
7,5
|
|
Mieczysław Milecki
Szczebieniew, mąż Zinaidy
|
||
Seweryn Butrym
Mężczyzna w salonie (niewymieniony w czołówce)
|
||
Bolesław Kamiński
Lokaj podający wino Zinaidzie (niewymieniony w czołówce)
|
||
Tadeusz Ordeyg
Mężczyzna w salonie (niewymieniony w czołówce)
|
9,0
|
|
Edward Radulski
Mężczyzna w salonie (niewymieniony w czołówce)
|
||
Zdjęcia | Ocena | |
Mieczysław Jahoda | ||
Jerzy Białek
(współpraca)
|
||
Stanisław Matuszewski
(współpraca)
|
||
Kompozytorzy | Ocena | |
Andrzej Korzyński | ||
Kostiumy | Ocena | |
Maria Karmolińska | ||
Montaż | Ocena | |
Wiesława Otocka | ||
Muzyka | Ocena | |
Charakteryzacja | Ocena | |
Tadeusz Schossler
charakteryzator
|
||
Jan Płażewski
charakteryzator (współpraca)
|
||
Scenografia | Ocena | |
Anatol Radzinowicz
scenograf
|
||
Wiesław Śniadecki
scenograf
|
||
Cecylia Wróblewska
dekorator wnętrz
|
||
Dźwięk | Ocena | |
Józef Bartczak
dźwięk
|
||
Efekty specjalne | Ocena | |
Pozostała Ekipa | Ocena | |
Franciszek Kądziołka
operator kamery
|
||
Stanisław Ledóchowski
konsultant (ds. dekoratorskich)
|
Ogólne
Czy wiesz, że?
Pozostałe
Proszę czekać…