Killjoys

6,7
Killjoys opowiada o przygodach Johna (Aaron Ashmore), D'avina (Luke Macfarlane) i Dutch (Hannah John-Kamen), trojga kosmicznych łowców nagród, którzy w obliczu krwawej klasowej wojny międzyplanetarnej w galaktyce Quad, próbują zachować swą bezstronność, w trakcie pogoni za śmiertelnie niebezpiecznymi zbiegami.

Odcinki

50
Inter-galaktyczni łowcy nagród Dutch (Hannah John-Kamen) i John (Aaron Ashmore) wyruszają na misje mającą na celu uratowanie D'Avina (Luke Macfarlane) brata Johna przed zabójstwem.
Dutch i Johnny muszą dokonać wymiany zakładników w Sugar Hill, w mieście opanowanym przez watażków i niebezpieczne gangi.
Duth i John przyjmują dosyć łatwe zlecenie odnalezienia zaginionego pracownika farmy na Leith, sytuacja komplikuje się, kiedy odkrywają, co się dzieje poza krawędzią gospodarstwa. Tymczasem D'avin towarzyszy Powter jako pomoc przy ocenie psychicznej.
Dutch i John otrzymują zadanie od arystokratki z Qresh, polegające na przetransportowaniu i ochronie pięknych surogatek w bezpieczne miejsce.
Podczas misji ratunkowej na opuszczonym statku Dutch, Johnny i D'Avin muszą zmierzyć się ze swoimi najmroczniejszymi sekretami.
Wszyscy łowcy nagród z Quad rywalizują pomiędzy sobą próbując schwytać legendarnego przestępcę, Wielkiego Joe.
Próba odkrycia tajemnicy stojącej za brakującymi wspomnieniami D'avina, prowadzi łowców nagród na czarny rynek.
Toksyczny deszcz padający nad Westerley zmusza Johna i Pawter do schronienia się w Royale, które zostało opanowane przez gang niebezpiecznych przestępców. Tymczasem Dutch i D'avin zostają uwięzieni na pokładzie Lucy.
Dutch, Johnowi i D'avinowi w końcu udaje się odwrócić sytuację na niekorzyść Khlyena, tylko po to aby odkryć szokującą prawdę o jego obecności w Quad.
Pokój na Westerley zawisa na włosku, kiedy korporacja dokonuje aresztowania człowieka zaprzyjaźnionego z łowcami głów. Tymczasem D'avin zostaje porwany przez Khlyena.
Po nieudanej próbie uratowania D'avina uwięzionego w Arkyn, Dutch i Johnny wyruszają do Eulogy w poszukiwaniu tajemniczej tarczy.
Po powrocie D'avina do zespołu, załoga Lucy wraca do ruin Starego miasta gdzie rozpoczynają polowanie na ośmiu zbiegłych więźniów.
W ramach tajnego dochodzenia prowadzonego w sprawie RAC, Dutch, Johnny i D'Avin przyjmują zlecenie odnalezienia trojga zaginionych łowców nagród.
Proste zadanie odeskortowania uzdolnionych dzieci z Westerley do specjalnej szkoły przybiera przerażający obrót, kiedy po dotarciu na miejsce okazuje się, że wszyscy uczniowie zniknęli w tajemniczych okolicznościach.
Johnny eskortuje Pawter do domu na chłodny zjazd rodzinny. Tymczasem D'av doświadcza zaskakujących efektów ubocznych po eksperymentach przeprowadzanych na nim przez Khlyena.
Prowadzone przez Dutch poszukiwania zielonej plazmy doprowadzają ją i jej zespół do siedziby ekscentrycznego kolekcjonera.
Dutch przesłuchuje śmiertelnie niebezpiecznego agenta szóstek, którego pojmała. Tymczasem Johnny potajemnie bada sprawę muru postawionego przez Jelco.
Wskazówki pozostawione przez Khlyena doprowadzają Dutch, D'avina i Alvisa do starego ośrodka badawczego na Arkyn. Tymczasem Johnnyi Pawter usiłują zyskać sojuszników w zbliżającej się wojnie.
Przygotowany przez Pawter plan mający na celu uwolnienie Starego miasta spod władzy Jelco doprowadza do konfliktu pomiędzy Dutch i Johnnym.
Dutch, Johnny i D'avin łączą siły z dawnym wrogiem w desperackiej próbie udaremnienia planów szóstek względem Quad.
Dutch i D’avin z pomocą czarnorynkowego handlarza szukają broni, która wywabi Hullenów z ukrycia. Tymczasem Johnny odbiera sygnał SOS przesłany przez Clarę, który doprowadza go do podziemnego świata Hackmods.
Turin nalega żeby Dutch i D’avin zabrali na kolejną misję kilku ludzi Racka, spośród których mają wybrać następcę Johnnyego. Tymczasem poszukiwania Clary prowadzą Johnnyego do tajemniczego centrum odmładzania skóry.
Podążając za ostatnimi współrzędnymi ze statku Black Root Dutch i D'avin trafiają na napromieniowaną planetę, na której znajdują opuszczony ośrodek szkoleniowy Hullenów.
Z powodu zasadzki Dutch i Johnny postanawiają poprosić o pomoc Pree. Tymczasem D'avin próbuje dowiedzieć się, kto wydał Czarny Nakaz.
Zbuntowani łowcy nagród podejmują drastyczne kroki, w celu oczyszczenia swoich szeregów, przeprowadzając atak na Rack.
Podczas gdy Johnny staje twarzą w twarz z osobą ze swojej przeszłości, Dutch musi zmierzyć się z własnym piekłem.
Chcąc zyskać przewagę nad wrogiem, Dutch postanawia poddać się niebezpiecznej procedurze, która połączy ją z wspomnieniami Aneeli.
Podczas gdy łowcy nagród planują napad na opancerzony konwój, Aneela postanawia odnaleźć Delle Seyah.
Johnny staje twarzą w twarz ze swoim przeznaczeniem, kiedy Delle Seyah nagle pojawia się na spotkaniu, na którym mają zostać uzgodnione warunki pokojowe.
Łowcy nagród w końcu mają wszystko czego potrzebują do wygrania wojny, jednak kiedy rozpoczyna się bitwa Aneela całkowicie zmienia zasady gry.
Nawigacja

Ogólne

Czy wiesz, że?

  • Ciekawostki
  • Wpadki
  • Pressbooki
  • Powiązane
  • Ścieżka dźwiękowa

Fabuła

Multimedia

Pozostałe

Zarządzanie