Gdy ich królewska rodzina traci władzę na ojczystej planecie, dwójka kosmicznych nastolatków, Aja i Krel, ucieka na Ziemię razem ze swoim napakowanym ochroniarzem.
Krel opracowuje urządzenie do czytania w myślach, aby lepiej odnaleźć się wśród ludzi. Tymczasem generał Morando wysyła łowców nagród w ślad za uciekinierami.
Stuart, wielki fan rodziny królewskiej, podejmuje się walki z kosmicznymi żukami, które mogą doprowadzić do ujawnienia prawdziwej tożsamości rodzeństwa.
Rodzeństwo bierze lekcje nauki jazdy, żeby usprawnić poszukiwania części do statku. Nie spodziewają się jednak, że bardzo szybko będą musieli jeździć… bardzo szybko.
Wielki troll sieje chaos na szkolnym konkursie naukowym, przez co na jaw może wyjść zarówno tożsamość królewskich spadkobierców, jak i istnienie świata trolli.
Rodzeństwo i Stuart decydują się na odważną akcję — przedostają się do ściśle strzeżonej bazy wojskowej, żeby ukraść ostatnią część potrzebną do naprawy statku.
Po ataku omena bezbronni królewscy spadkobiercy próbują ukryć swój zniszczony statek, jednak wkrótce stają twarzą w twarz z łowcą nagród — Magmatronem.
Matka — sztuczna inteligencja sterująca królewskim statkiem — zastanawia się, jak położyć kres rodzinnym kłótniom. Morando poznaje ukrytą na Ziemi tajemnicę.
Pułkownik Kubritz zarządza fałszywą kwarantannę w liceum Arkadii, licząc na to, że uda jej się pojmać książąt i zdobyć zaawansowaną technologicznie broń.
Krel buduje prototypowe urządzenie, które ma wytworzyć tunel czasoprzestrzenny prowadzący na planetę Akiridion-5, ale Luug połyka je jeszcze przed fazą testów.
Toby odkrywa lokalizację rdzenia Gaylena i wzywa na pomoc łowcę trolli — Jima Lake’a. Blinky podpowiada rodzinie królewskiej, by poradziła się Wieszcza.