Wszechmocny czarownik Hissah Zuhl rządzi ojczyzną Conana, Cimmerią, żelazną ręką, wykorzystując magię, podstępy i groźby. Jest odpowiedzialny za śmierć rodziców Conana i powraca jako nieustannie pokonywany geniusz zła. Conan i armia wojowników buntują się i walczą o wyzwolenie Cimmerii spod władzy demonicznego tyrana i jego sług. Podczas swoich podróży Conan walczy z mitycznymi stworzeniami, które przemierzają te ziemie. Bohater został wybrany przez bogów do walki ze złem, a Crom poinformował go, że jego przeznaczeniem jest zostać królem. Conan pragnie zemścić się na Hissah Zuhl, który chce zabić bohatera. We wszystkich odcinkach wróg odgrywa główną rolę i ma sługę-szkieleta z jasnowidzeniem. Czarownik wykorzystuje niekończącą się hordę wojowników, a także wasali-czarodziejów i książąt podlegających Zuhlowi.

Odcinki

22
Conan zaprzyjaźnia się z Tamirą, która zabiera go do swojej wioski. Starszyzna wioski przepowiada, że Conan położy kres tyranii króla czarodziejów Hissaha Zula. W tym momencie pojawiają się oddziały Zula i pojmują Conana oraz Tamirę. Conan musi walczyć jako gladiator.
Aby uratować Tamirę, Conan musi odzyskać mistyczny klejnot, Serce Elephantanu, i zanieść go do wyklętego nadwornego czarodzieja Hissah Zul. Pomagają mu w tym krasnolud Otli, otyły wojownik Vulkar, niemy wojownik Zzeban i królowa złodziei Karella.
Podczas podróży na wschód w poszukiwaniu twierdzy Hissah Zula, Conan zostaje pojmany przez bestie, które zniewalają ludzi.
Conan i jego sojusznicy walczą, aby chronić tajemniczą młodą kobietę, którą uratowali z rzeki, unikając jednocześnie armii gotowej do ataku na legendarną wioskę Ahl Sohn-Bar. Nie wiedzą jednak, że wioska skrywa mroczne tajemnice.
Conan spotyka swojego długoletniego przyjaciela, wojownika Savanna, i towarzyszy mu do zamku Kultu Niebieskiego Kamienia, który splądrował jego wioskę i porwał jego kobietę.
Nasi bohaterowie wkraczają do zaczarowanego lasu, w którym grasuje potwór znany jako Kala. Tymczasem Hissah Zul wysyła generała Knorra do lasu, aby zdobył więcej rubinów do wrzucenia do magicznego zbiornika, co sprawia, że Czaszka, która mówi wyznaje przepowiednie dotyczące losu Conana.
Conan ratuje trzy dziewice poświęcone bogini Xanacie, Pogardzającej Ludźmi, z rąk handlarza niewolników Moga i zgadza się pomóc im odzyskać święty talizman Xanaty, skradziony przez rywala Hissaha Zula, złego czarodzieja Badai. Jednak Karella ma co do nich inne plany.
Wódz bandytów Garth i jego rabusie porywają przyszłą żonę barona Ursatha, Adrainę. Stara ślepa czarownica rzuca zaklęcie na Miecz Atlantydy, zmuszając Conana i jego ludzi do niechętnej podróży do zamku Ursatha.
Piękna cygańska tancerka Katrina i jej partner-kieszonkowiec kradną pieniądze Conanowi i jego kompanom. Bohaterowie śledzą sprawców do cygańskiego obozu, gdzie Gagool, pomarszczona wróżka, przekonuje Conana, żeby poszedł z nimi na przygodę związaną ze skradzionym tronem i kamiennym kręgiem.
Czarodziej Evad tworzy sobowtóra identycznego z Conanem, który niszczy spokojną wioskę. Później, kiedy prawdziwy Conan i jego przyjaciele wkraczają do wioski, wszyscy są gotowi do ataku.
Conan ratuje piękną wojowniczkę Amazonek, Aurę, przed napastnikami, którzy chcą odebrać jej dziecko, które jest pod jej ochroną. Wojownik zgadza się pomóc Aurze w dostarczeniu dziecka do Prady i zostaje wplątany w walkę w zamku Zorga.
Conan przemierza ojczyznę Bayu jako lord Senn, władca wojowniczych Taronsów, jeźdźców, aby zebrać podatki i grozi ścięciem każdego, kto nie będzie w stanie zapłacić należnej kwoty.
Król Orad, który kiedyś uratował życie Conanowi, prosi go o uratowanie swojej córki, księżniczki Hany, która jest przetrzymywana przez czarodzieja Novię. Podczas akcji ratunkowej Conan musi zmierzyć się z Lizorem, groźnym stworzeniem o ludzkim ciele i głowie jaszczurki.
Conan i jego ludzie pomagają żołnierzom naprawić most, aby ich wóz mógł przejechać. Pojawia się wojowniczka Red Sonja i prowadzi ich w pościg za bandytami, Hartanami, aby uratować młodego czarodzieja, jednego ze Strażników Prawdy.
Trochę wbrew sobie Conan ratuje Karellę przed generałem Norem. Żołnierze atakują, zmuszając Conana, jego ludzi i Karellę do ucieczki łodzią na wyspę Vilayet, znaną również jako Wyspa Śmierci.
Conan i jego ludzie zostają pojmani przez kanibali. Tymczasem Hissah Zul i Czaszka, która mówi przygotowują się na astralne zjawisko - pojawienie się wędrującej gwiazdy, która zwiastuje narodziny "wyjątkowego dziecka".
Conan natrafia na starego łucznika walczącego z atakującymi żołnierzami dowodzonymi przez złego czarownika Khartana, który rzuca ognistą czaszką, zabijając łucznika. Umierający łucznik wręcza Conanowi specjalną kryształową strzałę, która posiada wielką magiczną moc i musi zostać zwrócona jego ludowi mieszkającemu za Mgławicowymi Bramami, które są zamknięte przy pomocy czarnej magii.
Conan, Bayu i Zzeben spotykają mężczyznę o imieniu Barr, który podróżuje z trzema kobietami twierdzącymi, że ich dziecko zostało porwane. Wkrótce odkrywają spisek z udziałem pół-człowieka, pół-byka zwanego Bucentaurem.
Hissah Zul wywołuje gwałtowną burzę, zmuszając Conana i jego przyjaciół do schronienia się w jaskini. Następnie Zul wywołuje trzęsienie ziemi, które pochłania Conana, aby we wnętrzu jaskini, wśród napływającej lawy, zmierzyć się z wojownikiem Kamikonem. Wspólnymi siłami Kamikon i Cymeryjczyk wydostają się z jaskini. Nie wiedzą jednak, że na zewnątrz wciąż czeka na nich zagrożenie w postaci Zula.
Conan zostaje otruty przez zabójcę. Szaman wskazuje jego przyjacielowi miejsce, w którym można znaleźć antidotum. Otli zostaje, aby opiekować się Conanem, podczas gdy reszta wyrusza na poszukiwanie lekarstwa.
Trzej czarodzieje, Penor, Gero i Norbu, postanawiają dołączyć do Cimmerian, aby zostać "doradcami" Conana, gdy ten zostanie nowym władcą. Ich plan polega na zdobyciu zaufania Conana, a następnie zniszczeniu go i przejęciu władzy.
Conan i jego ludzie pomagają królowej Veetcie przetrwać po wygnaniu do jaskini w celu pokonania potwora z jeziora, którym steruje czarodziej próbujący przejąć jej królestwo.
Nawigacja

Ogólne

Czy wiesz, że?

  • Ciekawostki
  • Wpadki
  • Pressbooki
  • Powiązane
  • Ścieżka dźwiękowa

Fabuła

  • Opisy
  • Recenzje
  • Słowa kluczowe

Multimedia

Pozostałe

Zarządzanie