Montaż |
Średnia |
Twoja ocena |
Rok |
---|---|---|---|
Testament
|
- | 2023/II | |
The G
|
- | 2023 | |
Przysięga Ireny
|
- | 2023 | |
Po pierwsze przeżyć
|
6.3 | 2020 | |
Projekt Koliber
|
6.1 | 2018 | |
Upadek amerykańskiego imperium
|
6.7 | 2018 | |
Oko na Julię
(dodatkowy)
|
6.7 | 2017 | |
Terapia gliniarza
|
6.5 | 2016 | |
Enragés
|
6.5 | 2015 | |
Banita
|
5.4 | 2014/I | |
Brick Mansions. Najlepszy z najlepszych
|
5.2 | 2014 | |
Gibraltar
|
- | 2013/I | |
Sarila: Podróż do krainy legend
|
2013 | ||
Być człowiekiem | 7.0 | 2011-2012 | |
French Immersion
|
- | 2011 | |
Dobrzy sąsiedzi
|
6.5 | 2010 | |
Masz tylko mnie
|
2008 | ||
Mur Adama
|
2008 | ||
Arytmetyka uczuć
|
2007 | ||
Apokalipsa androidów
|
6.3 | 2006 | |
Uwikłana
|
2003 | ||
Producenci |
Średnia |
Twoja ocena |
Rok |
The G
współproducent
|
- | 2023 | |
Banita
producent towarzyszący
|
5.4 | 2014/I | |
Reżyseria |
Średnia |
Twoja ocena |
Rok |
Dobrzy sąsiedzi
(reżyser drugiej ekipy)
|
6.5 | 2010 |
Proszę czekać…