Film ma niezłe momenty, problem w tym, że są to tylko momenty i giną zasypane lawiną nudy, kiepskich dialogów, fatalnych efektów oraz kuriozalnych ról.
przeczytaj recenzję
Kontynuacja, na którą czekałem, okazała się tworem żerującym na kultowym poprzedniku i niewnoszącym nic ponadto, a więc zupełnie niepotrzebnym. Szkoda.
przeczytaj recenzję
Miłe zaskoczenie i świetna zabawa, która nade wszystko ceni sobie wiarygodność postaci, a nie widowisko dla samego widowiska. Śmiało można obejrzeć, nie znając „jedynki”.
przeczytaj recenzję
Jan Paweł Adamczewski może i nie został najsłynniejszym Janem Pawłem w dziejach Polski, ale „1670” jest prawdopodobnie najlepszą serialową komedią w historii III RP.
przeczytaj recenzję
Film wydmuszka, w całości zbudowany z cudzych pomysłów. Scenariusz magluje motywy boleśnie zgrane przez dziesiątki klasycznych horrorów i, co gorsza, robi to w zaskakująco zły i niespójny sposób.
przeczytaj recenzję
Michael Bay zwyczajowo nie zna umiaru – stworzył film efektowny, ale wyjątkowo głupi. Ładny, ale w gruncie rzeczy niepotrzebny. Napakowany akcją, ale dłużący się.
przeczytaj recenzję
Gdyby w Jamesa Bonda wcielił się Statham, a jego przygody – podlane szczyptą angielskiego humoru – rządziłyby się logiką rodem z „Szybkich i wściekłych”, otrzymalibyśmy właśnie ten film.
przeczytaj recenzję
Bazujący na wszystkim, co sprawiło, że zakochałem się w pierwszej odsłonie, jednocześnie zupełnie od niej inny. Mimo, że pomysł na tę część nie przekonał mnie do siebie, obejrzałem ją z przyjemnością.
przeczytaj recenzję
Nie jest to najgorszy z filmów o morderczej lalce, ale można było wycisnąć z tego pomysłu więcej. Przemoc została złagodzona, mięcha nie ma tu wcale, a scenariusz skacze po wątkach i biegnie na skróty
przeczytaj recenzję
Z jednej strony świetnie odmalowany portret rodzinny, z drugiej list miłosny o kinie i do kina. Opowieść o tym, jak w Spielbergu rodziła się pasja, której podporządkował całe swoje życie.
przeczytaj recenzję