Moim zdaniem najlepsze horrory jakie oglądałam:
Koszmar z ulicy wiązów 2010 – warty obejrzenia, po prostu świetny
Oddział – super, nie wiadomo o co do końca chodzi, na koniec sie dowiadujesz ale pozostawia jeszcze wiele do myślenia.
Amityville – oglądałam wczoraj, dobry.
Droga bez powrotu 1 – ogladalam pare lat temu, ale z tego co pamietam tez mi sie podobał
Udręczeni – świetny
Klucz do koszmaru – suuper
Pozwól mi wejść – też świetny
nie pamietam co mi sie jeszcze tak spodobało, ale jak sobie przypomne to dopisze.
Mam zamiar oglądnąć w najbliższym czasie po waszych wypowiedziach:
Wrota do piekieł
Silent Hill
Stay Alive
The legend of bloody mary
Opętani
The grudge
Ostatni dom po lewej
Egzorcyzmy Emily Rose bo juz nie pamietam kompletnie.
Pozdrawiam :)
Proszę czekać…