1.Blair witch project
2.Cage
3.zemsta po latach
4.The ring I i II
5.Klątwa
6.Inni
7.Ostatni dom po lewo
8.Obcy
9.Demon
10.Szósty zmysł
11.13 duchów
12.Droga bez powrotu
13.Zejście
14.1408
15.Madhouse
16.Dark water
to moim zdaniem najlepsze horrory, maja dobry klimat i wprawiaja w nastroj :) polecam
Proszę czekać…