@Soodack
Zgadzam sie co do Keiry. Byla beznadziejna; nigdy nie uwazalem ja za wybitna aktorke, ale miewala przyzwoite role. Tutaj jednak sposob jaki wybrala na ta kreacje aktorska w/g mnie totalnie chybiony; cos jak gitarzysta znajacy kilka akordow (wystarczy na pop-owe brzdakanie), bralby s za granie jazzu.
Vigo – klasa. swietnie zagral jednego z najbardziej wplywowych ludzi w historii, idealnie wcielil s w postac Freuda
Mysle, ze nie do konca dobrze dobrana obsada zdecydowala o porazce tego filmu.
6/10
TO jest FILM "KLASY B"
dla mnie- rozczarowanie – mial byc: Kultowy, klimatyczny, niezwykly, etc.
Byc moze byl w latach 70-tych.
Irytujacy i nudny, kiepskie aktorstwo; muzyka – zbyt patetyczna, byc moze po jakims blancie fajnie by sie to ogladalo. Obejrzalem zachecony rekomendacjami fanow tego filmu, no coz o gustach s nie dyskutuje. Dodam, ze nie jestem fanem hollywoodzkich produkcji, zawsze szukam "glebiej", tym razem nie trafilem, zmarnowalem 2 godziny na pseudoarcydzielo.
Sorry nie rozumiem zachwytow nad tym filmem… – cage jak zwykle bezbarwny, ze wszystkich rol do ktorych nie pasowal w czasie swojej kariery, do tej nie pasowal najbardziej. Obejrzalem ze wzgledu na entuzjastyczne recenzje tutaj, niestety nie trafil do mnie.
Zgadzam sie ze sciezka dzwiekowa, jest swietna, poza tym totalnie cos w tym filmie nie dzialalo; 5/10
Film o niczym – czekalem na puente i nie doczekalem sie. Najslabszy film Leigha.
Mam podobne odczucia. I temat transplantacji narzadow wydaje s dosc mocno wyeksploatowany
"wyjales mi to z ust" moglbym powiedziec:)
Mam identyczne odczucia
Z tym starzeniem to moze byc cos na rzeczy, bo jezeli starzejac s dojrzewasz, to jest to film ktory wydaje s lepiej przemawiac do dojrzalych widzow (w kazdym aspekcie dojrzalosci)
> i_darek1x o 2012-01-29 21:12 napisał:
> Trochę gadania o tym i o tamtym a po za tym nuda !
Twoje komentarze o dobrych filmach sa zawsze podobnej tresci, wiec ten musi byc niezly; juz zabieram s do ogladania :)
9/10 – Fantastyczne studium psychologiczne, podane w gangsterskim sosie; poczatek tego nie zapowiada, film zaskakuje. "Przekret" i "Porachunki" mialy sporo podobnych elementow, ten film moze nie ma tak wartkiej akcji, zawiklaniem i glebia oba tytuly jednak przewyzsza
dzieki za rekomendacje, wlasnie probuje go zdobyc :)
Proszę czekać…