Ja gorąco polecam
Affinity /Niebanalna więź (jest rewelacyjny, i jak większość ekranizacji Sary Waters zaskakujący)
Tipping The Velvet/ Muskając aksamit (troszeczkę chory, ale bardzo ciekawy)-
Film długi, często podpinany pod serial w 3 części.
Tak z serca to polecam Lost and Delirious. Przepiękny.
Ja gorąco polecam
Affinity /Niebanalna więź (jest rewelacyjny, i jak większość ekranizacji Sary Waters zaskakujący)
Tipping The Velvet/ Muskając aksamit (troszeczkę chory, ale bardzo ciekawy)-
Film długi, często podpinany pod serial w 3 części.
Tak z serca to polecam Lost and Delirious. Przepiękny.
Proszę czekać…