Dobra, lekka komedia dla fanów ciężkich dźwięków. Ambitności za dużo tu nie znajdziemy, ale możemy się fajnie pobawić z wyłączoną głową. Polecam
Alfabet śmierci – Pomysł na film nawet bardzo dobry, ale wyszło jak zwykle (jak w naszej reprezentacji w piłce nożnej). Miało być fajnie a momentami było strasznie rzadko. Niektóre pomysły na literki były strasznie tandetne (choć kilka było naprawdę udanych). To jest tylko moje odczucie, może innym będzie się podobać.
Bardzo dobry – Kultowy film, który odkopałem przypadkowo po kilkunastu latach. Bardzo dobry. Już dawno się tak nie ubawiłem na filmie. Szkoda, że już nie kręcą takich filmów. W obecnych czasach, jak film nie ma gigantycznego budżetu, to ma trudności z wybiciem się do szerszej publiczności. Ale Władcę Życzeń polecam.
Może się rozkręci – Ciekawy pomysł jak na serial. Jeszcze nikt wcześniej nie leczył zombie. Mam nadzieję, że wyjdzie coś interesującego z tego, bo jak na razie (po pierwszym odcinku), taka naciągana szóstka.
Dostałem dziś za październik, listopad, grudzień i styczeń. Dzięki
> Anita_Nowakowska o 2013-01-18 10:46 napisał:
> ups… sorki
>
> postaram się ją dzisiaj zrobić – ustawiłam sobie przypomnienie, ponieważ ciągle
> wypada mi to z głowy (pamiętam w nieodpowiednim momencie).
>
> WuJot, sprawdzę Twoją przesyłkę…
>
>
No i na sprawdzaniu się skończyło.
Ja wcale nie dostałem. Może dlatego, że miałem tylko jedną nagrodę z października dostać. No chyba, że nie została wysłana.
Rademenes – Kto nie marzyl o kocie, ktory spelnia zyczenia. Bardzo dobry serial. Polecam.
10/10 – Ulubiony serial, do ktorego wracam zawsze raz w roku. Ostatnio nabylem takze ksiazke. Polecam.
Masakra – Po akcji reklamowej spodziewalem sie fajerwerkow a wyszly flaki z olejem i robale. Juz dawno sie tak nie wynudzilem na filmie z tego gatunku.
Proszę czekać…