Reżyseria | Ocena | |
---|---|---|
Ryszard Ber |
7,0
|
|
Karol Chodura
(drugi reżyser)
|
||
Leokadia Migielska
(współpraca)
|
||
Mieczysława Kaut
(współpraca)
|
||
Scenariusz | Ocena | |
Maciej Słomczyński
(również) (powieść)
|
7,0
|
|
Producenci | Ocena | |
Jan Szymański
kierownik produkcji
|
||
Ryszard Barski
kierownik produkcji (dodatkowy)
|
6,0
|
|
Jerzy Zapiór
kierownik produkcji (współpraca)
|
||
Aktorzy | Ocena | |
Andrzej Łapicki
Kpt. Stefan Berent
|
7,7
|
|
Kalina Jędrusik
Małgorzata Sadecka, konserwatorka obrazów
|
7,4
|
|
Maria Wachowiak
Wanda Szczęśniak, sekretarka Janasa
|
||
Alicja Wyszyńska
Por. Katarzyna Rogalska
|
||
Wieńczysław Gliński
Prof. Gawroński
|
||
Tadeusz Kondrat
Władysław Janas, kustosz muzeum
|
8,5
|
|
Ryszard Pietruski
Karol Wilczkiewicz, zastępca Janasa
|
7,5
|
|
Franciszek Pieczka
Marczak, konserwator obrazów
|
8,3
|
|
Wojciech Pokora
Zientara, konserwator obrazów
|
7,9
|
|
Zbigniew Józefowicz
Kpt. Półtorak, współpracownik Berenta
|
||
Adam Pawlikowski
Kom. Didot z Interpolu
|
||
Leon Pietraszkiewicz
Płk Wala, szef Berenta
|
||
Zbigniew Płoszaj
Milicjant
|
||
Zdjęcia | Ocena | |
Jacek Korcelli | ||
Ludwik Pełka
(współpraca)
|
||
Tadeusz Jaworski
(współpraca)
|
||
Kompozytorzy | Ocena | |
Adam Walaciński | ||
Kostiumy | Ocena | |
Lidia Rzeszewska | ||
Montaż | Ocena | |
Mirosława Garlicka |
8,0
|
|
Aurelia Rut
(współpraca)
|
||
Muzyka | Ocena | |
Antoni Wicherek
dyrygent
|
||
Orkiestra Teatru Wielkiego Opery Narodowej
orkiestra
|
||
Charakteryzacja | Ocena | |
Halina Ber
charakteryzator
|
||
Janina Sękowska
charakteryzator (współpraca)
|
||
Scenografia | Ocena | |
Jerzy Groszang
scenograf
|
||
Marek Iwaszkiewicz
scenograf (współpraca)
|
||
Zdzisław Roliński
scenograf (współpraca)
|
||
Franciszek Trzaskowski
scenograf (współpraca)
|
||
Dźwięk | Ocena | |
Wiesław Ćwikliński
dźwięk
|
||
Lech Kowalewski
dźwięk (współpraca)
|
||
Józef Tomporek
dźwięk (współpraca)
|
||
Efekty specjalne | Ocena | |
Pozostała Ekipa | Ocena | |
Kazimierz Madejski
operator kamery
|
Pozostałe
Proszę czekać…