| Reżyseria | Ocena | |
|---|---|---|
| William Cameron Menzies | ||
| Kenneth MacKenna | ||
|
Walter Mayo
(asystent) (niewymieniony w czołówce)
|
||
| Scenariusz | Ocena | |
|
Kate L. McLaurin
(historia)
|
||
|
Lynn Starling
(historia) (dialogi)
|
||
| Producenci | Ocena | |
|
John W. Considine Jr.
współproducent
|
||
| Aktorzy | Ocena | |
|
Elissa Landi
Lila Banning
|
||
| Lewis Stone | ||
| Paul Cavanagh | ||
| John Garrick | ||
| Frederick Kerr | ||
| Lumsden Hare | ||
|
Herbert Bunston
Merson
|
||
| Frank Atkinson | ||
| Mischa Auer | ||
| Louise Carver | ||
| Albert Conti | ||
| Gino Corrado | ||
| Charles K. Gerrard | ||
| Mary Gordon | ||
| Tiny Jones | ||
| Inez Palange | ||
| Yorke Sherwood | ||
| Pat Somerset | ||
| Douglas Walton | ||
| Zdjęcia | Ocena | |
| Arthur Edeson | ||
| Kompozytorzy | Ocena | |
|
Hugo Friedhofer
(niewymieniony w czołówce)
|
||
| Kostiumy | Ocena | |
| Montaż | Ocena | |
|
Harold D. Schuster
(niewymieniony w czołówce)
|
||
| Muzyka | Ocena | |
| Charakteryzacja | Ocena | |
| Scenografia | Ocena | |
|
William S. Darling
dyrektor artystyczny
|
||
| Dźwięk | Ocena | |
|
Joseph E. Aiken
operator dźwięku
|
||
| Efekty specjalne | Ocena | |
| Pozostała Ekipa | Ocena | |
Pozostałe
Proszę czekać…