| Reżyseria | Ocena | |
|---|---|---|
| Edward Dmytryk |
8,0
|
|
|
Luciano Sacripanti
(asystent)
|
||
|
Jean-François Dion
(asystent)
|
||
|
Zsolt Szabó
(asystent)
|
||
|
István Bucsi
(asystent) (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Gyula Kormos
(asystent) (niewymieniony w czołówce)
|
||
| Scenariusz | Ocena | |
|
Edward Dmytryk
(również) (historia)
|
8,0
|
|
|
Ennio De Concini
(również) (historia)
|
||
|
Maria Pia Fusco
(również) (historia)
|
||
| Luciano Sacripanti | ||
|
Alice Ziller
(ciągłość scenariusza)
|
||
| Producenci | Ocena | |
|
Alexander Salkind
producent
|
||
|
Pierre Spengler
kierownik produkcji
|
||
|
Ilya Salkind
producent wykonawczy
|
||
|
Remo Odevaine
współproducent
|
||
|
Velisar Kresteff
współproducent
|
||
|
Ludmilla Goulian
kierownik produkcji
|
||
|
Dezsö Jutasi
kierownik produkcji
|
||
|
Marc Maurette
kierownik produkcji
|
||
|
András Ozorai
kierownik produkcji (asystent) (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Daniel Carillo
nadzorca produkcji
|
||
|
Wolfgang von Schiber
nadzorca produkcji
|
||
|
David Klein
koordynator produkcji
|
||
| Aktorzy | Ocena | |
|
Richard Burton
Baron von Sepper
|
7,5
|
|
|
Raquel Welch
Magdalena
|
8,5
|
|
|
Virna Lisi
Elga
|
7,0
|
|
|
Nathalie Delon
Erika
|
||
|
Marilù Tolo
Brigitte
|
||
|
Karin Schubert
Greta
|
||
|
Agostina Belli
Caroline
|
||
|
Sybil Danning
Prostytutka
|
||
|
Joey Heatherton
Anne
|
||
|
Edward Meeks
Sergio
|
||
|
Jean Lefebvre
Ojciec Grety
|
||
|
Erica Schramm
Matka Grety
|
||
|
Mathieu Carrière
Wiolonczelista
|
||
|
Karl-Otto Alberty
Znajomy von Seppera
|
7,0
|
|
|
Kurt Großkurth
Znajomy von Seppera
|
||
|
Thomas Fischer
Znajomy von Seppera
|
||
|
Peter Martin Urtel
Znajomy von Seppera
|
||
|
Mag-Avril
Marka
|
||
|
Sándor Szabó
Lekarz
|
||
|
Dennis Burgess
Koroner
|
||
|
Eleonora Mauro
(niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Cristina Perra
(niewymieniony w czołówce)
|
||
| Zdjęcia | Ocena | |
|
Gábor Pogány
(kierownik zdjęć)
|
||
| Kompozytorzy | Ocena | |
| Ennio Morricone |
8,2
|
|
|
Maria Pia Fusco
(niewymieniony w czołówce)
|
||
| Kostiumy | Ocena | |
| Jacques Fonteray | ||
| Vicki Tiel | ||
|
Mia Fonssagrives
(niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Jean Zay
(nadzorca kostiumów)
|
||
|
Rene Llonguet
(biżuteria)
|
||
| Montaż | Ocena | |
| Jean Ravel | ||
|
Carlo Fabianelli
(asystent)
|
||
|
Maurizio Mangosi
(asystent)
|
||
| Muzyka | Ocena | |
|
Franco Tamponi
dyrektor muzyczny
|
||
| Charakteryzacja | Ocena | |
|
Ron Berkeley
nadzorca charakteryzacji
|
||
|
John O'Gorman
charakteryzator osobisty: Raquel Welch
|
||
|
Marie-Madeleine Paris
charakteryzator osobisty: Virna Lisi
|
||
|
Cecilia Gonzales Pozuelo
fryzjer
|
||
| Scenografia | Ocena | |
|
Tamás Vayer
dyrektor artystyczny
|
||
|
Tibor Nell
koordynator konstrukcji
|
||
|
Boldizsár Simonka
dekorator wnętrz (niewymieniony w czołówce)
|
||
| Dźwięk | Ocena | |
|
Franco Bassi
mikser
|
||
|
Adi Kredatus
technik dźwięku
|
||
|
Norman B. Schwartz
montaż dźwięku
|
||
|
Thomas Ubelacker
mikrofoniarz
|
||
|
Italo Cameracanna
imitator dźwięku (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Italo Cameracanna
montaż efektów dźwiękowych (niewymieniony w czołówce)
|
||
| Efekty specjalne | Ocena | |
|
Carlo Rambaldi
efekty specjalne
|
||
|
Carlo De Marchis
efekty specjalne (niewymieniony w czołówce)
|
||
| Pozostała Ekipa | Ocena | |
|
Bernard Malaisy
fotosista
|
||
|
Cristiano Pogany
prowadzący ostrość
|
||
|
Idelmo Simonelli
operator kamery
|
||
|
Robert Sydney
choreograf
|
||
|
Graziella Bassi
sekretariat produkcji
|
||
|
Gaby Herstel
sekretariat produkcji
|
||
|
Nadia Petri
sekretariat produkcji
|
||
Pozostałe
Proszę czekać…