Reżyseria |
Średnia |
Twoja ocena |
Rok |
---|---|---|---|
Praktykant
(asystent)
|
6.7 | 2015/I | |
Limitless
|
6.7 | 2015 | |
Motyl. Still Alice
(asystent)
|
7.1 | 2014 | |
Inna kobieta
(asystent)
|
6.1 | 2014 | |
Annie
(asystent)
|
5.8 | 2014 | |
Zimowa opowieść
(asystent)
|
6.0 | 2014 | |
Życie Pi
(asystent) (Montreal)
|
7.1 | 2012 | |
Sylwester w Nowym Jorku
(asystent)
|
6.2 | 2011 | |
Policja zastępcza
(asystent)
|
5.4 | 2010 | |
Salt
(asystent)
|
6.5 | 2010 | |
Jedz, módl się, kochaj
(asystent) (Nowy Jork)
|
5.5 | 2010 | |
Człowiek sukcesu
(asystent)
|
6.5 | 2009 | |
Dziewczyna zawodowa
(asystent)
|
4.9 | 2009 | |
Metro strachu
(asystent)
|
6.4 | 2009 | |
Sierpień
(asystent)
|
5.9 | 2008 | |
Zaczarowana
(asystent)
|
6.4 | 2007 |
Proszę czekać…