filmoznawczyni 🎬

Wraz z ogromnym zapotrzebowaniem rodzą się problemy z dostępnością Netflixa! 0

Kryzys związany z pandemią spowodował, że coraz większa liczba osób pozostaje w swoich domach, co automatycznie zwiększa popyt na usługi, jakie oferują nam platformy streamingowe. O tym, że w obecnych warunkach niekoniecznie jest to powód do radości, przekonał się Netflix, który w dniu wczorajszych odnotował problemy z dostępnością.

W środę wczesnym popołudniem amerykańskiego czasu wschodniego użytkownicy mieli kłopot z korzystaniem z usług platformy. Problem dotyczył większości Stanów Zjednoczonych oraz północnej części Europy. Około 41% zgłoszonych problemów dotyczyło "braku połączenia" z platformą, a kolejne 34% z przesyłaniem strumieniowym wideo. Firma potwierdziła, że ​​usługa była niedostępna przez około godzinę.

Niektórzy z naszych użytkowników nie byli w stanie korzystać z Netflixa za pośrednictwem naszej witryny. Problem został już rozwiązany. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

powiedział rzecznik Netflixa w oświadczeniu dla Variety

Kryzys koronawirusowy spowodował niewiarygodne zwiększenie ruchu generowanego przez użytkowników Netflixa, a korzystanie z usług przesyłania strumieniowego wideo gwałtownie wzrosło szczególnie w ostatnim tygodniu. Amerykański koncern telekomunikacyjny AT&T poinformował, że odnotował rekordowy poziom tego ruchu w dniach 20-21 marca.

Netflix jako pierwszy serwis streamingowy, aby zapobiec paraliżowi całej sieci internetowej, zmniejszył szybkość transmisji danych o około 25%.

Źrodło: Variety

Zostań naszym królem wirtualnego pióra.
Dołacz do redakcji FDB

Komentarze 1

john6

Firma powinna być przygotowana na taką sytuację, ponieważ ich cały profil opiera się na połączeniu sieciowym. Na początku gdy otwierano firmę było założenie posiadania ogromnej ilości klientów. I stało się …. to co chciał/chcieli szefowie firmy. Czyżby chcieli za słabo rozsławić swoją firmę, że doszło do takiej sytuacji ;)

Proszę czekać…