Reżyseria | Ocena | |
---|---|---|
Monika Majorek | ||
Wioletta Paluch
(drugi reżyser)
|
||
Patrycja Rómmel
(drugi reżyser)
|
||
Jagoda Pieronek
(drugi reżyser) (współpraca)
|
||
Viola Borcuch
(współpraca)
|
||
Fryderyk Najda
(asystent)
|
||
Scenariusz | Ocena | |
Monika Majorek | ||
Beata Jędrzejczak
(nadzorca ciągłości scenariusza)
|
||
Producenci | Ocena | |
Dawid Szurmiej
producent
|
||
Milena Drinčić
współproducent
|
||
Dawid Szurmiej
producent wykonawczy
|
||
Karol Vo
kierownik produkcji
|
||
Katarzyna Kaczmarek
nadzorca produkcji
|
||
Aktorzy | Ocena | |
Maja Pankiewicz
Ola
|
||
Agata Kulesza
Mama Oli, „Pipka” i Ajki
|
7,3
|
|
Sebastian Dela
„Pipek”, brat Oli i Ajki
|
||
Bartłomiej Topa
Tata Oli, „Pipka” i Ajki
|
7,5
|
|
Klementyna Karnkowska
Ajka, siostra Oli i „Pipka”
|
||
Cezary Łukaszewicz
Cezary, przyjaciel mamy Oli
|
||
Michał Balicki
Karol
|
||
Magdalena Turczeniewicz
Anna Ulecka
|
6,7
|
|
Przemysław Kozłowski
Ksiądz
|
||
Edyta Bełza
Ola (lat 16)
|
||
Nikola Styczyńska
Ola (lat 7)
|
||
Nina Pykiel
Ola (lat 4)
|
||
Lena Domaracka
Ajka (lat 10)
|
||
Zofia Ropenga
Ajka (lat 4)
|
||
Marcel Górka
„Pipek” (lat 13)
|
||
Juliusz Strzeszewski
„Pipek” (lat 4)
|
||
Katarzyna Anzorge
Kobieta w studiu
|
||
Zofia Wesołowska
Dziewczynka w studio
|
||
Maja Wolska
Stażystka w studio
|
||
Łukasz Mąka
Klient
|
||
Małgorzata Fijałkowska
Żona klienta
|
||
Wojciech Kałużyński
Mężczyzna na przejściu
|
||
Natalia Witkowska
Córka Anny Uleckiej
|
||
Róża Łukasiewicz
Róża
|
||
Łukasz Pawłowski
Nowy klient
|
||
Kornelia Angowska
Nowa klientka
|
||
Andrzej Oksza-Łapicki
Grzegorz
|
||
Zofia Wądołowska
Blada dziewczyna
|
||
Zdjęcia | Ocena | |
Mateusz Skalski | ||
Marcin Bębenista
(pomoc techniczna) (asystent)
|
||
Jarosław Rawecki
(główna pomoc techniczna)
|
||
Kompozytorzy | Ocena | |
Kostiumy | Ocena | |
Aleksandra Kowalczuk
(asystent)
|
||
Montaż | Ocena | |
Katarzyna Leśniak | ||
Muzyka | Ocena | |
Charakteryzacja | Ocena | |
Monika Czyż
główny charakteryzator
|
||
Ewa Błach
charakteryzator
|
||
Scenografia | Ocena | |
Adam Głowacki
koordynator konstrukcji
|
||
Oliwia Waligóra
scenograf
|
||
Lusia Janczar
dyrektor artystyczny
|
||
Rafał Oryga
główny rekwizytor
|
||
Katarzyna Polak
dyrektor artystyczny (asystent)
|
||
Jakub Sudoł
rekwizytor
|
||
Daniel Mazur
scenograf (asystent)
|
||
Dźwięk | Ocena | |
Błażej Kanclerz
operator dźwięku
|
||
Bartosz Koterba
mikrofoniarz
|
||
Dawid Wysokiński
mikrofoniarz
|
||
Efekty specjalne | Ocena | |
Pozostała Ekipa | Ocena | |
Piotr Michałowski
kierownik planu
|
||
Viola Borcuch
dobór obsady
|
||
Damian Borejko
prowadzący ostrość
|
||
Dariusz Borys
technik wideo
|
||
Ireneusz Chojnacki
oświetlenie
|
||
Sebastian Czuba
oświetlenie
|
||
Olaf Dąbrowski
oświetlenie
|
||
Piotr Macioszek
mistrz oświetlenia
|
||
Stanisław Marcinkowski
operator steadicam
|
||
Marcin Samojluk
oświetlenie
|
||
Przemysław Swojak
operator kamery (asystent)
|
||
Sławomir Wierzbicki
operator steadicam (asystent)
|
||
Piotr Król
efekty wizualne
|
Pozostałe
Proszę czekać…