| Reżyseria | Ocena | |
|---|---|---|
| Allan Holzman | ||
|
Aaron Lipstadt
(reżyser drugiej ekipy)
|
||
|
Mark Allan
(asystent)
|
||
|
Victoria Plummer
(asystent)
|
||
| Scenariusz | Ocena | |
| Tim Curnen | ||
|
Jim Wynorski
(historia)
|
||
|
R.J. Robertson
(historia)
|
||
|
Judith Saunders
(nadzorca ciągłości scenariusza)
|
||
| Producenci | Ocena | |
|
Roger Corman
producent
|
7,7
|
|
|
Mary Ann Fisher
współproducent
|
||
|
Aaron Lipstadt
kierownik produkcji
|
||
|
Clark Henderson
nadzorca postprodukcji
|
||
|
Charles Skouras III
kierownik produkcji (asystent)
|
||
|
Pat Morrill
koordynator produkcji
|
||
|
Mike Chambers
kierownik produkcji (asystent)
|
||
|
William T. Conway
kierownik produkcji (niewymieniony w czołówce)
|
||
| Aktorzy | Ocena | |
|
Jesse Vint
Mike Colby
|
||
|
Dawn Dunlap
Tracy Baxter
|
||
|
June Chadwick
Dr Barbara Glaser
|
||
|
Linden Chiles
Dr Gordon Hauser
|
||
|
Fox Harris
Dr Cal Timbergen
|
||
|
Ray Oliver
Brian Beale
|
||
|
Scott Paulin
Earl Richards
|
||
|
Michael Bowen
Jimmy Swift
|
7,0
|
|
|
Don Olivera
SAM-104
|
||
|
Victor Warren
Mutant (niewymieniony w czołówce)
|
||
| Zdjęcia | Ocena | |
|
Tim Suhrstedt
(kierownik zdjęć)
|
6,0
|
|
|
James L. Carter
(kierownik zdjęć) (druga ekipa)
|
||
|
Tracy Neftzger
(główna pomoc techniczna)
|
||
|
David W. Nims
(pomoc techniczna)
|
||
| Kompozytorzy | Ocena | |
| Susan Justin | ||
| Kostiumy | Ocena | |
|
Susie DeSanto
(nadzorca garderoby)
|
||
|
Mary Jane McCarty
(kombinezony damskie)
|
||
| Montaż | Ocena | |
| Allan Holzman | ||
|
Martin Nicholson
(współmontażysta)
|
||
|
James Matheny
(współmontażysta)
|
||
|
Marilyn McCoppen
(asystent)
|
||
|
Mark Pritchard
(praktykant)
|
||
| Muzyka | Ocena | |
| Charakteryzacja | Ocena | |
|
John Carl Buechler
efekty specjalne makijażu
|
||
|
Sue Dolph
charakteryzator
|
||
|
Karen Kubeck
efekty specjalne makijażu
|
||
|
Karen Kubeck
charakteryzator (asystent)
|
||
|
Susan Moray
fryzjer
|
||
|
Don Olivera
efekty specjalne makijażu
|
||
|
R. Christopher Biggs
efekty specjalne makijażu (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Bart Mixon
efekty specjalne makijażu (niewymieniony w czołówce)
|
9,0
|
|
|
Mark Shostrom
efekty specjalne makijażu (niewymieniony w czołówce)
|
||
| Scenografia | Ocena | |
|
Christopher Horner
scenograf
|
||
|
Joseph T. Garrity
dyrektor artystyczny
|
5,0
|
|
|
Wayne Springfield
dyrektor artystyczny
|
||
|
Chuck Seaton
dekorator wnętrz
|
||
|
Whitney Scott Bain
stolarz
|
||
|
Julie Kaye Fanton
rekwizytor
|
||
|
Jim Haddon
rekwizytor
|
||
|
Donna Marburger
rekwizytor
|
||
|
Ron Seigel
rekwizytor
|
||
|
Mark Pritchard
stolarz (niewymieniony w czołówce)
|
||
| Dźwięk | Ocena | |
|
John K. Adams
montaż dźwięku
|
||
|
Patrushkha Mierzwa
mikrofoniarz
|
||
|
Branda S. Miller
montaż dźwięku
|
||
|
Karen G. Wilson
nadzorujący montaż dźwięku
|
||
|
Mark Ulano
mikser
|
||
| Efekty specjalne | Ocena | |
|
Roger George
pirotechnik
|
||
|
Michael F. Hoover
efekty specjalne
|
||
|
Michael Lavalley
efekty specjalne
|
||
|
Rick Lazzarini
efekty specjalne
|
||
|
Brian Bevis
efekty specjalne (niewymieniony w czołówce)
|
||
| Pozostała Ekipa | Ocena | |
|
Jim Grce
elektryk
|
||
|
Scott Guthrie
elektryk
|
||
|
Jackie Burch
dobór obsady
|
||
|
M.J. Elliott
fotosista
|
||
|
Greg Gardiner
mistrz oświetlenia
|
7,0
|
|
|
James J. Gilson
oświetlenie
|
||
|
Martin J. Layton
operator kamery (asystent)
|
||
|
Rupert Harvey
księgowy produkcji
|
||
Pozostałe
Proszę czekać…