Opowiadanie 2001

Storytelling

Film jest podzielony na dwie części: "Fiction" i "Nonfiction". W pierwszej widzimy historię studentki pisarstwa, która uprawia seks ze swoim nauczycielem, a następnie opisuje to w swoim opowiadaniu. W drugiej natomiast, oglądamy historię dokumentalisty, który planuje nakręcić dokument o młodym chłopaku i jego rodzinie.

Reżyseria
Scenariusz
Aktorzy
, ,

Obsada Zobacz pełną obsadę

Selma Blair
jako Vi
Leo Fitzpatrick
jako Marcus
Robert Wisdom
jako Pan Scott
Maria Thayer
jako Amy
Angela Goethals
jako Elli
Devorah Rose
jako Lucy
Nancy Anne Ridder
jako Joyce
Steve Rosen
jako Ethan
Aleksa Palladino
jako Catherine
Mary Lynn Rajskub
jako Melinda
Mark Webber
jako Scooby Livingston
Tina Holmes
jako Sue

Fabuła

Film jest podzielony na dwie części: "Fiction" i "Nonfiction". W pierwszej widzimy historię studentki pisarstwa, która uprawia seks ze swoim nauczycielem, a następnie opisuje to w swoim opowiadaniu. W drugiej natomiast, oglądamy historię dokumentalisty, który planuje nakręcić dokument o młodym chłopaku i jego rodzinie. majron

Gatunek
Komedia, Dramat

Szczegóły

Premiera
2001-05-12 (świat)
Kraj produkcji
USA
Wiek
od 18 lat
Czas trwania
87 minut

Recenzje

Nie mamy jeszcze recenzji do tego filmu, bądź pierwszy i napisz recenzję

Komentarze 1

Avatar square 200x200

bizarre 2016-12-31 7
Świeżo po obejrzeniu stwierdziłem, że to najzwyczajniejszy film Solondza, ale po dłuższym przemyśleniu nie mogę już tego powiedzieć. "Opowiadanie" zapada w pamięć, mimo iż nie dzieje się tu nic nadzwyczajnego. W charakterystycznej dla siebie, cukierkowej, groteskowej i prześmiewczej formie, reżyser bezlitośnie punktuje zakłamanie, hipokryzję i emocjonalną pustkę amerykańskiego społeczeństwa. Świetni Giamatti i Mark Webber, który mam wrażenie jest mocno niedoceniony w tej roli, a kapitalnie oddał właśnie tę emocjonalną pustkę.

Szkoda, że jest taka duża dysproporcja w obu częściach filmu – "Fikcja" jest zdecydowanie za krótka, nie do końca rozwinięta i jakby urwana w połowie, ale to właśnie chyba z niej płynie najmocniejszy wniosek całego filmu.

Współtworzą