| Reżyseria | Ocena | |
|---|---|---|
| Gus Van Sant |
6,7
|
|
|
Bruce Franklin
(asystent)
|
||
|
Conte Mark Matal
(asystent)
|
||
|
Hans Berggren
(asystent)
|
||
| Scenariusz | Ocena | |
| Joseph Stefano |
9,0
|
|
|
Robert Bloch
(powieść)
|
||
| Producenci | Ocena | |
|
Brian Grazer
producent
|
||
|
Gus Van Sant
producent
|
6,7
|
|
|
James Whitaker
współproducent
|
||
|
Dany Wolf
producent wykonawczy
|
||
|
Buddy Enright
kierownik produkcji
|
||
|
Dany Wolf
kierownik produkcji
|
||
|
Noelle Green
koordynator produkcji
|
||
|
Kristin Claiborne
koordynator produkcji (asystent)
|
||
|
Robert Hackl
nadzorca postprodukcji
|
||
| Aktorzy | Ocena | |
|
Vince Vaughn
Norman Bates
|
7,0
|
|
|
Julianne Moore
Lila Crane
|
7,4
|
|
|
Viggo Mortensen
Samuel "Sam" Loomis
|
7,8
|
|
|
Anne Heche
Marion Crane
|
6,6
|
|
|
William H. Macy
Milton Arbogast
|
7,4
|
|
|
Robert Forster
Dr Fred Simon
|
7,1
|
|
|
Philip Baker Hall
Szeryf Al Chambers
|
||
|
Anne Haney
Pani Eliza Chambers
|
||
|
Chad Everett
Tom Cassidy
|
||
|
Rance Howard
Pan Lowery
|
||
|
Rita Wilson
Caroline
|
||
|
James Remar
Patrolujący policjant
|
7,0
|
|
|
James Le Gros
Charlie, handlarz samochodami
|
||
|
Steven Clark Pachosa
Policyjny strażnik
|
||
|
O.B. Babbs
Mechanik
|
||
|
Flea
Bob Summerfield
|
||
|
Marjorie Lovett
Klientka
|
||
|
Ryan Cutrona
Komisarz policji
|
||
|
Ken Jenkins
Prokurator okręgowy
|
||
|
Roy Brocksmith
Facet w kowbojskim kapeluszu przed biurem nieruchomości (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Rose Marie
Norma Bates (głos) (niewymieniony w czołówce)
|
||
|
Gus Van Sant
Mężczyzna rozmawiający z facetem w kowbojskim kapeluszu (niewymieniony w czołówce)
|
6,7
|
|
| Zdjęcia | Ocena | |
| Christopher Doyle | ||
| Kompozytorzy | Ocena | |
| Bernard Herrmann | ||
| Kostiumy | Ocena | |
| Beatrix Aruna Pasztor | ||
| Cookie Lopez | ||
|
Vanessa Vogel
(nadzorca kostiumów)
|
||
| Montaż | Ocena | |
| Amy E. Duddleston | ||
|
Phillip J. Bartell
(asystent)
|
||
|
Helen Hand
(asystent)
|
||
|
Gary Burritt
(montażysta negatywu)
|
||
| Muzyka | Ocena | |
| Charakteryzacja | Ocena | |
|
Gina Monaci
charakteryzator
|
||
|
Elaine L. Offers
nadzorca charakteryzacji
|
||
|
Matthew W. Mungle
efekty specjalne makijażu
|
||
|
Lana Heying
fryzjer
|
||
|
Edward St. George
fryzjer osobisty
|
||
|
Candy L. Walken
nadzorca stylizacji
|
||
| Scenografia | Ocena | |
|
Tom Foden
scenograf
|
7,0
|
|
|
Carlos Barbosa
dyrektor artystyczny
|
||
|
Rosemary Brandenburg
dekorator wnętrz
|
||
|
Tim Beach
projektant wnętrz
|
7,0
|
|
|
Kristen Davis
projektant wnętrz
|
||
|
Nicole Koenigsberger
projektant wnętrz
|
||
|
Victoria Ruskin
projektant wnętrz
|
||
|
Amie McCarthy Winn
główny rekwizytor
|
||
|
Kelly Berry
rekwizytor
|
||
|
Kris Fuller
rekwizytor
|
||
|
David Ladish
rekwizytor
|
||
|
Steven Ladish
rekwizytor
|
||
|
Edward J. Protiva
rekwizytor
|
||
|
Glenn H. Roberts
rekwizytor
|
||
|
Jay Smith
rekwizytor
|
||
|
Bill Cancienne
rekwizytor (asystent)
|
||
|
Angi Neff
główny konstruktor dekoracji
|
||
|
Brett C. Smith
główny konstruktor dekoracji
|
||
|
Cliff Bergman
główny architekt
|
||
|
Mauro Borrelli
ilustrator
|
||
| Dźwięk | Ocena | |
|
Kelley Baker
nadzorujący montaż dźwięku
|
||
|
Michael 'Gonzo' Gandsey
montaż dźwięku
|
||
|
Richard Moore
montaż dźwięku
|
||
|
Patrick Winters
montaż dźwięku
|
||
|
Wayne Woods
montaż dźwięku
|
||
|
Concha Solano
montaż dźwięku (asystent)
|
||
|
Aaron Olsen
montaż dźwięku (asystent)
|
||
|
Margie O'Malley
imitator dźwięku
|
||
|
Marnie Moore
imitator dźwięku
|
||
|
Kelley Baker
projektant dźwięku
|
||
|
Wayne Horvitz
projektant dźwięku (dodatkowy)
|
||
|
Peter Appleton
nadzorca postsynchronu
|
||
|
Alan Holly
mikser postsynchronu
|
||
|
Doc Kane
mikser postsynchronu
|
||
|
Chris Carpenter
mikser ponownego nagrania
|
||
|
Rick Kline
mikser ponownego nagrania
|
||
|
Leslie Shatz
mikser ponownego nagrania
|
||
|
Ben Conrad
operator imitacji
|
||
|
Jim Pasque
operator imitacji
|
||
|
Frank Rinella
operator imitacji
|
||
|
Patti Tauscher
montaż imitacji
|
||
|
Steve Fontano
mikser imitacji
|
||
|
Kenneth Karman
nadzorujący montaż muzyki
|
||
|
Brent Brooks
montaż muzyki
|
||
|
Danny Elfman
nadzorca muzyki
|
7,2
|
|
|
David A. Cohen
montaż dialogów
|
||
|
Ron Judkins
mikser
|
||
|
Robert Jackson
mikrofoniarz
|
||
| Efekty specjalne | Ocena | |
|
Erick Brennan
koordynator efektów specjalnych
|
||
|
Garnet Baril
efekty specjalne (asystent)
|
||
|
G. Peter King
efekty specjalne (asystent)
|
||
|
F. Lee Stone
efekty specjalne (asystent)
|
||
|
Charles Cooley
technik
|
||
| Pozostała Ekipa | Ocena | |
|
Howard Feuer
dobór obsady
|
||
|
Meredith Tucker
dodatkowy dobór obsady
|
||
|
Dixie Webster
dodatkowy dobór obsady
|
||
|
Ron Goodman
operator kamery
|
||
|
Mickey Giacomazzi
koordynator kaskaderów
|
6,0
|
|
|
Jack Carpenter
kaskader
|
||
|
Stephanie Reaves
kaskader
|
||
|
Robin Lynn Bonaccorsi
kaskader dublujący
|
||
|
Catherine Sudolcan
producent efektów wizualnych
|
||
|
David S. Williams Jr.
główny zecer
|
||
|
Fumi Mashimo
animator
|
||
|
David Devlin
oświetlenie
|
||
|
Marek Bojsza
oświetlenie (technik)
|
||
|
Gerry Ganger
kamerzysta (asystent)
|
||
|
Suzanne Tenner
fotosista
|
||
|
Daniel Windels
elektryk
|
||
|
Sherif Ahmed
dubler
|
||
|
Paul Conkling
dubler
|
||
|
Russ Gething
dubler
|
||
|
Andrea Nunn
dubler
|
||
|
Peter McKernan
pilot helikoptera
|
||
|
Saul Bass
projekt czołówki
|
||
Pozostałe
Proszę czekać…