Sequel „Na noże” jest wielowarstwowym żartem z samego kina rozrywkowego, a także żartem z nas – jego odbiorców. Nie bójcie się jednak, że poczujecie się nim urażeni.
przeczytaj recenzję
Liga Super-zwierzaków, w całości cokolwiek generyczna, fabularnie i wizualnie zachowawcza, pozostawia po sobie kilka zabawnych obrazków i trafionych ripost. To mało, ale przecież też w sam raz.
przeczytaj recenzję
Morska bestia to więcej niż efektowne kino przygodowe czy awanturnicza baśń o bezkresnych oceanach, cudownych wyspach i okrytych mrokiem głębinach.
przeczytaj recenzję
Robert Pattinson dokonał niemożliwego. Rozsądził toczący się od lat spór, czy to Keaton, Bale czy Affleck jest najlepszym filmowym Batmanem. Dziś właściwa odpowiedź jest już tylko jedna.
przeczytaj recenzję
Debiutancki film Tomasza Habowskiego nie powinien zwyciężać w konkursie filmów mikrobudżetowych na festiwalu w Gdyni. Powinien walczyć o Oscara.
przeczytaj recenzję
Zamiast ściskającego za gardło dramatu na temat przerażającej współczesności stworzyła artystowskie filmidło o hipsterach, których wciągnął mainstream – spóźnione, sztampowe i tak naprawdę dla nikogo.
przeczytaj recenzję
Emmerich tym razem nieco inaczej rozkłada akcenty (raczej zaskakujący ostatni akt), ale to ciągle zabawa w tej samej piaskownicy. Nie chciałbym jednak, by to brzmiało pejoratywnie.
przeczytaj recenzję
Przygody Gary’ego i Alany śledzi się z nieustannym uśmiechem na ustach, ekscytacją w oczach i podskórnym uczuciem, że właśnie ogląda się jeden z najlepszych filmów 2021 roku.
przeczytaj recenzję
Nie można powiedzieć, aby Skrzydła dobrze przetrwały próbę czasu, gdyż to kino z odległej epoki, na którym czas odcisnął bardzo wyraźne piętno.
przeczytaj recenzję