Liga sprawiedliwości jest nieudana na każdym poziomie - rozczłonkowana fabularnie, bez pomysłu i kreatywności, wtórna i wizualnie nie ma też nic ciekawego do zaoferowania.
przeczytaj recenzję
Manifesto tworzy manifest z innych słów zadając pytanie o zapotrzebowanie sztuki w obecnej rzeczywistości i potrzeby mówienia o niej w tak praktycznym i pragmatycznym świecie.
przeczytaj recenzję
Zabicie Świętego Jelenia to subtelne, niekrzykliwe kino, które wywołuje u nas dreszcz, niepewność oraz świetnie operując groteską, nawiązuje do mitologii i opowiada o odpowiedzialności i fatum.
przeczytaj recenzję
To film, który w rozwiązaniach wizualnych nie dotyka dna, a wznosi się na wysokości i podąża w intrygujące zakamarki. Nie zapomina przy swojej wielkiej kratywności o ważnym opowiadaniu.
przeczytaj recenzję
Godzinki to bezpruderyjna i diabelsko śmieszna historia, która pokazuje stłumione wybuchy ludzkich namiętności, a tych nie da się schować pod żadnym habitem.
przeczytaj recenzję
Slumber ma bardzo ciekawy pomysł na siebie, by uciec od standardowych i prostackich horrorów, jednak skok na coś ambitniejszego kończy się średnio zgrabnie.
przeczytaj recenzję