• HYDE PARK — 501

    Nie samym filmem człowiek żyje i tutaj mogą się udzielać wszystkie osoby, które interesują się filmem, ale niekoniecznie chcą o nim rozmawiać.

  • sciema

    Katalogowanie zasobów filmowych...

    Jakie możecie mi polecić programy do katalogowania mojego zbioru plyt dvd? ... Wiem ze wszystko mozna je znalezc na google ale wolałbym najpierw uslyszec wasze opinie :)

    10 odpowiedzi

    sciema

  • Yasha

    Na planie

    Trafił ktoś kiedyś na plan, w charakterze widza, lub statysty? Ja dziś przypadkowo trafiłam na tym swoim krakowskim zadupiu podwawelskim na... "Opowieść katyńską" Andrzeja Wajdy, która obecnie ...

    4 odpowiedzi

    Yasha

  • Rejestracja

    Ciekawostki i uzupełnianie osób !

    Ciekawi mnie czy orientuje się ktoś kiedy będzie można dodawać ciekawostki do filmów, albo uzupełniać osoby. Pzdr

    3 odpowiedzi

    Judith

  • CoRey

    Tears in Heaven

    http://youtube.com/watch?v=I2lLoH5ia-U polecam, świetna piosenka, dla ofiar tsunami. I to nie nasze polskie "Pokonamy fale" tylko największe gwiazdy rocka i nie tylko. Elton John, Rod Stewart, Sla...

    3 odpowiedzi

    Trophy

  • Trophy

    Śmieszne filmiki

    Musicie to zobaczyć: http://www.youtube.com/results?search_query=kierownica&search=Search Wrzucajcie też jakieś.

    1 odpowiedź

    pietruch

  • nick

    Witam uprzejmie proszę administrację o zmianę mojego nicka _antybiotyk nowej generacji_ na nick _antybiotyk drugiego rzutu_ prośbę swoją motywuję tym albowiem ponieważ mój stary nick...

    2 odpowiedzi

    Kamil_Kwietniewski

  • Ronaldinho

    Coś więcej o "dzieciach neo"

    Znalazłem taki dobry tekst z 1997 roku o dzieciach neo, tutaj nazwanych lamerami, bo wtedy jeszcze neo nie było. http://www.wsp.krakow.pl/papers/f_lamer.html - polecam przeczytać.

    0 odpowiedzi

  • pietruch

    Kampania wyborcza

    Zobaczcie i wysłuchajcie kandydata na prezydenta Białegostoku - Krzysztofa Kononowicza: http://www.youtube.com/watch?v=gIkR3I-3FTM&eurl= *"Żeby nie było złodziejstwa, żeby nie było pijaństw...

    5 odpowiedzi

    nathalie

  • VRONKA

    Internet do laptopa

    Za kilka dni będę szczęśliwą posiadaczką laptopa (jejjjjjjjjj) i chciała bym podłączyć do niego internet. Nie chce mieć go podłaczony pod gniazdko w domu ale, żeby muc kozystać z niego również poza...

    3 odpowiedzi

    zuczek

  • Mort_Rainey

    8 odpowiedzi

    leo70

  • srebrny

    Bla Bla Bla

    No witam wszystkich ponownie teraz juz bedzie mnie troche wiecej wrocilem do naszego pikenego krajue hehe widze ze znowu sie troche wyglad stronki zmienil ale chyba na lepsze no i sa zwiastun...

    1 odpowiedź

    Mort_Rainey

  • Trophy

    Piosenki!

    1. Zna ktoś może tytuły piosenek z serialu "Prison Break"? 2. Mam pytanie odnośnie jednej piosenki! Śpiewa ją jakąś piosenkarka i w refrenie pojawia się słowo "My emotions" albo "Emotions" samo...

    4 odpowiedzi

    Trophy

  • VRONKA

    Odtwarzacz mp3, iPod

    Hej :-) planuję kupić sobie nowy odtwarzacz mp3 bo poprzedniu, który kupiłam okazał się wielkim szajsem i po krótkim czasie uzytkowania przestał działać :-( dlatego teraz chciała bym kupic sobie co...

    11 odpowiedzi

    zuczek

  • Ronaldinho

    ENEMEF - Noc grozy i horroru - jakie wrażenia??

    Mi osobiście bardzo się podobał. Na początku puścili "Silent Hill", który swą niezwykle interesujące fabułą trochę mnie pobudził do oglądania następnego filmu. Był to remake "Omena", który wyszedł ...

    14 odpowiedzi

    Yasha

  • Anonimowy

    Pomóżcie (konwesja plików)

    Potrzebuje pomocy: Konwertuje plik avi 350 MB do avi aby zmniejszyc jego wage, robię to programem VirtualDubMod, niestety dzwięk rozjezdza mi sie z obrazem po skonwertowaniu, nie wiem jak temu za...

    0 odpowiedzi

  • Yasha

    Fajny głos

    Głos super! Ale z tym dekoltem to prawie mi monitor strzelił. Smok= ruski czołg! Rakieta! Dobrze, że nie nie rozbiera przy okazji. Dwie takie Yashki by się z tego wykroiły :)))) Ale chłopcy będ...

    14 odpowiedzi

    Anonimowy

  • Razor

    NA ŻYCZENIE

    Podłapałem to na innej stronce. Piszesz rymowankę z fotką jaką chcesz zobaczy a druga osoba ci jej szuka i teraz to ona pisze co chciała by ujrzec i tak w kółko. Czekam na propozycje :)

    27 odpowiedzi

    skunksior

  • Ronaldinho

    Czy znasz wszystkie horrory??

    http://us.mms.com/us/dark/index.jsp Kolega podesłał mi tą grę. Wczytuje obrazek i zaczyna się gra. Na obrazku są różne sceny, przedmioty itp Należy kliknąć na taki przedmiot i wpisać tytuł horroru,...

    13 odpowiedzi

    CoRey

  • Yasha

    Ilosc uzytkownikow fdb

    Stan na dzis na godzine 23: ostatni roy 10150 2006-09-21 23:05:43 ;-) Kto by pomyślał, że tylu nas...

    6 odpowiedzi

    Wodnica79

  • srebrny

    Pozdrowienia

    Witam wszystkich i pozdrawiam zdeszczowej Angli szczegolnie Trophy hehe ona wie dlaczego pozdrawiam rownierz wszystlkich innych urzytkownikow za kilka miesiecy bede bardziej widoczny na stronce...

    3 odpowiedzi

    k4c5er

  • Yasha

    Spam

    Warto zapoznac sie z definicja spamu. Zauwazylam na tym forum bledne zastosowanie tego terminu. Smiecenie na forach i listach to niekoniecznie spammowanie - zazwyczaj kwalifikuje sie pod termin: f...

    5 odpowiedzi

    zuczek

  • Ronaldinho

    Pamiętacie gry Mortal Kombat 1,2,3,4?? Obejrzyjcie film z wszytkimi FATALITY!!!!

    http://video.google.pl/videoplay?docid=3944547331800598383&q=mortal+kombat pozdrawiam

    6 odpowiedzi

    k4c5er

  • k4c5er

    Tajemnice Świata

    Fajna stronka http://bartek9011.blox.pl/html ciekawe informacjie o końcu świata, ufo, duchach, zjawiskach niewyjaśnionych. Fajnie się to czyta ... :)

    1 odpowiedź

    Mort_Rainey

  • srebrny

    Po wakacjach

    No wróciłem z wakacij nad naszym polskim morzem tyłek elegancko opalony hehe piwa mam juz dosc tak samo jak dyskotek hehe wlasnie pierwszy raz po powrocie wszedlem na fdb i widze kilka zmian n...

    7 odpowiedzi

    Kamil_Kwietniewski

  • the_foe

    QUIZ NA CZACIE!!!

    Chcialbym jak najszybciej zorganizowac quiz filmowy na naszym czacie. Quiz bedzie polegal na tym, ze na zadane pytanie (otwarte) tzreba bedzie odpowiedziec (dokładnie). Np. Q: Reżyzer "Titani...

    27 odpowiedzi

    the_foe