To, co Curtis rozpoczął w drugiej części opartego na popularnym serialu filmu, który miał podtytuł „Nowa epoka”, teraz domyka w „Wielkim finale”. Z gracją, lekkością, elegancją, klasą.
przeczytaj recenzję
Nie tęskniłem za tym filmem, bo noszę go w sobie. Mój amulet, mój talizman. Tak jak kilkanaście milionów innych miłośników kina na świecie.
przeczytaj recenzję
Twórcy nie starają się dopisywać kolejnego rozdziału do legendy Lennona i Yoko. Zamiast tego czynią ich przewodnikami po ówczesnej Ameryce.
przeczytaj recenzję
Egzystencjalne sci-fi, kosmos i historia miłosna inna niż wszystkie. Siła „Jesteś wszechświatem” tkwi jednak na wątku romantycznym.
przeczytaj recenzję
Mimo że film Ben Hanii osadzony jest w konkretnej rzeczywistości i jest symbolem cierpienia Palestyńczyków, można go też odczytać szerzej.
przeczytaj recenzję
To film bardzo włoski i pewnie lepiej zostanie odebrany przez widzów znających sycylijskie konteksty, ale jego specyficznie ironiczny wymiar powinien trafić do polskiego widza.
przeczytaj recenzję
Bardzo szybko dowiadujemy się, kto jest ofiarą, kto femme fatale, kto pozbawionym złudzeń, a kto naiwnym miłośnikiem życia zgodnego z harmonią przyrody. Pionki są rozstawione i gra pędzi. Za szybko.
przeczytaj recenzję
Nakręcony na kamerze 16 mm i dynamicznie zmontowany „Smashing Machine” uderza ze sporą siłą. To zresztą charakteryzuje kino braci Safdie.
przeczytaj recenzję