Interia

źrodło
Recenzje 1669
Łobuz
Harris Dickinson to nie tylko zdolny aktor, ale przede wszystkim utalentowany scenarzysta i reżyser. Mam nadzieję, że nie będzie to jednorazowy strzał w jego karierze i trzymam kciuki za kolejne projekty. przeczytaj recenzję
Justyna Miś
8
Sny o miłości
Dag Johan Haugerud potrafi przełożyć na ekran wnikliwe obserwacje dotyczące relacji międzyludzkich. Dostrzega najmniejsze niuanse emocji, a efekt końcowy wypada niezwykle szczery i prawdziwy. przeczytaj recenzję
Justyna Miś
7
Szpilka
W tym interesującym portrecie kolorowego ptaka polskiego sportu, jakim jest Artur Szpilka, cenne jest coś jeszcze. Chwile słabości. Demonstracja brutalnej siły, publiczne słowne utarczki na konferencjach prasowych czy "medialna" pewność siebie to jedno, a prawdziwe życie drugie. przeczytaj recenzję
Kuba Armata
7
Czarny telefon 2
Może zachwycić stroną wizualną. przeczytaj recenzję
Łukasz Adamski
8
Po polowaniu
To film, który przez swą intrygę próbuje pokazać złożoność pewnego zjawiska. Ostatecznie jednak sprowadza się do tego, że wkurzy wiele osób z różnych stron sporu. przeczytaj recenzję
Jakub Izdebski
5
Dziewczęta
Jako ludzie jesteśmy pełni wad i niedoskonałości, a manipulację mamy zakodowaną w genie przetrwania - zdaje się mówić reżyser. przeczytaj recenzję
Rafał Pawłowski
8
Seks dla opornych
Pary z wieloletnim stażem mogą odnaleźć w tym filmie coś dla siebie. Gorzej będzie w przypadku młodszej publiczności, dla której ta historia może wydać się zbyt odległa lub zwyczajnie mało angażująca. przeczytaj recenzję
Justyna Miś
5
Druga Furioza
Ma realistyczne dialogi i dobrze nakręcone sceny bijatyk, choć w pierwszym akcie wkrada się sporo bałaganu, który można było przyciąć na stole montażowym. przeczytaj recenzję
Łukasz Adamski
7
Ostatni wiking
Pod płaszczykiem absurdalnej, czarnej komedii skrywa bowiem opowieść o ciężarze społecznych ról i masek, które przybieramy całe życie, by chronić się przed światem. przeczytaj recenzję
Rafał Pawłowski
8
Żniwa
W filmografii Tsangari "Harvest" pozostanie zatem filmem dyskusyjnym. Docenionym (konkurs w Wenecji), ale przyjętym raczej obojętnie. Nie przynależy bowiem ani do artystycznego mainstreamu, do którego grecka reżyserka ewidentnie aspiruje, ani do wyzwolonych estetycznych szaleństw autorki. przeczytaj recenzję
6

Proszę czekać…