Montaż |
Średnia |
Twoja ocena |
Rok |
---|---|---|---|
Ennio
|
2021 | ||
Il talento del calabrone
|
- | 2020 | |
Mój brat ściga dinozaury
|
2019 | ||
W labiryncie
|
6.1 | 2019 | |
Korespondencja
|
- | 2016 | |
Mio papà
|
- | 2014 | |
Koneser
|
7.5 | 2013 | |
Ostatni lampart: Portret Goffredo Lombardo
|
- | 2010 | |
Baarìa
|
6.7 | 2009 | |
Hotel Meina
|
- | 2007 | |
Nieznajoma
|
7.3 | 2006 | |
Dwaj przyjaciele
|
- | 2002 | |
Tama - Tragedia w Vajont
|
6.4 | 2001 | |
Rękopis księcia
|
- | 2000 | |
Malena
|
7.3 | 2000 | |
1900: Człowiek legenda
|
7.7 | 1998 | |
Sprzedawca marzeń
|
7.1 | 1995 | |
Czysta formalność
(asystent)
|
7.5 | 1994 | |
Szalona ucieczka
(asystent)
|
1985 | ||
Tesoromio
(asystent)
|
- | 1979 | |
Ogro
(asystent)
|
- | 1979 | |
Humanoid
(asystent)
|
1979 | ||
Ukochana żona
(asystent)
|
1977 | ||
Ultime grida dalla savana
(asystent)
|
- | 1975 | |
Virilità
(asystent)
|
- | 1974 | |
Człowiek bez pamięci
(asystent)
|
- | 1974 | |
Peppino podbija Amerykę
(asystent)
|
1973 | ||
Pierwsza spokojna noc
(asystent)
|
7.0 | 1972 |
Proszę czekać…