Filmy samochód, marketing

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje samochód, marketing. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Amerykanin Bree (Felicity Huffman) od lat robi wszystko, by zrealizować swoje marzenie - stać się kobietą. Na tydzień przed końcową operacją odbiera niezwykły telefon. Dzwoni Toby (Kevin Zegers), nastolatek, który podaje się za jego syna i prosi o wyciągniecie go z więzienia na drugim końcu kraju. Bree po wielu wahaniach postanawia pomóc chłopcu. Rozpoczyna się komedia pomyłek. Toby nie podejrzewa, że kobieta, która się po niego zgłosiła, to jego ojciec. Bree nie wyprowadza go z błędu, odkrywa jednak, że chłopak chce uciec kuratorowi i szukać prawdziwego ojca. We dwóch wyruszają w pełną przygód podróż po Ameryce.
Małolaty u taty to komedia o dzieciakach, które uczą dorosłych, jak należy się nimi opiekować. Charlie (Eddie Murphy) i Phil (Jeff Garlin) prowadzili kampanie reklamowa płatków śniadaniowych, która okazała się totalna klapą. Teraz żony muszą zarabiać na utrzymanie domu. Nie stać ich już także na posyłanie do ekskluzywnego przedszkola - Akademii Chapmana - prowadzonego przez okropną pannę Harridan (Anjelica Huston). Panowie wpadają więc na świetny pomysł - sami zakładają przedszkole! Zadanie okazuje się naprawdę trudne. Właściwie niemożliwe do wykonania. Ale cóż, trzeba sobie z tym jakoś poradzić. Na szczęście pojawia się pomocnik: Marvin (Steve Zahn). Tatusiowie radzą sobie coraz lepiej, ale Panna Harridan czuje, że jej Akademia jest zagrożona...
Mistrz prowokacji Morgan Spurlock, z przewrotną perfekcją, przedstawia świat product placement, marketingu i reklamy, kręcąc film sfinansowany w całości przez product placement, marketing i reklamę. Żyjemy w świecie, w którym nie da się przejść przez ulicę, żeby ktoś nie spróbował nam czegoś sprzedać. Posługując się awangardowymi środkami komizmu i totalnej samoeksploatacji, Spurlock analizuje świat reklamy i marketingu używając swojej osobistej uczciwości jako waluty, żeby sprzedać się temu, kto oferuje najwięcej. Ironiczny, zabawny, przewrotny i inteligentny film obnaża naszą obrandowaną przyszłość. Pierwszy na świecie docbuster.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…