Montaż |
Średnia |
Twoja ocena |
Rok |
---|---|---|---|
Zaraz wracam
|
5.3 | 2008 | |
Śnieżne anioły
|
6.5 | 2007/I | |
Kaliber 45
|
6.2 | 2006 | |
Bôkoku no îjisu
|
- | 2005 | |
Jeśli tylko
|
7.5 | 2004 | |
Ucieczka od życia
|
6.4 | 2002 | |
Przyzwoity przestępca
|
6.5 | 2000 | |
Truman Show
|
7.8 | 1998 | |
Nagi peryskop
|
6.2 | 1996 | |
W słusznej sprawie
|
6.8 | 1995 | |
Złoto dla naiwnych
|
6.8 | 1994 | |
Bez lęku
|
6.9 | 1993 | |
1492: Wyprawa do raju
|
7.2 | 1992 | |
Zabawa w Boga
|
7.1 | 1991 | |
Zielona karta
|
6.6 | 1990 | |
RoboCop 2
(nadzorca montażu)
|
6.5 | 1990 | |
Stowarzyszenie Umarłych Poetów
|
7.8 | 1989 | |
Ollie Hopnoodle's Haven of Bliss
|
- | 1988 | |
Rok 1969
|
1988 | ||
Ważniaki
|
- | 1987 | |
Czas życia
|
- | 1985 | |
Król Dawid
|
6.8 | 1985 | |
Razorback
|
6.4 | 1984 | |
Pod czułą kontrolą
|
1983 | ||
Rok niebezpiecznego życia
|
6.5 | 1982 | |
Gallipoli
|
6.8 | 1981 | |
Money Movers
|
- | 1978 |
Proszę czekać…