Filmy arab

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje arab. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Trzy spragnione wrażeń i męskiego towarzystwa przyjaciółki wychodzą w miasto, aby zabawić się w najkrótszą noc w roku. Kaja (Anna Mucha) jest pewną siebie i ambitną dziennikarką, która swoich kochanków już dawno przestała liczyć. Teraz na jej celowniku pojawia się niejaki Johnny (Dawid Czupryński) – mistrz uwodzenia kobiet. Kaja widzi w nim nie tylko nową zdobycz, ale i szansę na przebojowy artykuł, na potrzeby którego postanawia pójść z Johnnym do łóżka. Olga (Zofia Zborowska-Wrona) to silna prokurator i zadeklarowana feministka. Jej poglądy i życie rodzinne zostaną wystawione na próbę, kiedy znajdzie się pod niemal narkotycznym wpływem mężczyzny z egzotycznego wschodu. Nora (Małgorzata Rozenek-Majdan) odnosi sukcesy zawodowo, zajmując się fotografią, ale jej życie uczuciowe pozostaje w rozsypce. Wszystko zmieni się, gdy przed obiektywem aparatu stanie młodszy od niej model. Wkrótce za sprawą pandemii życie trzech przyjaciółek oraz Bartka (Sebastian Dela) – kuzyna Kai, prawiczka, który postanawia podbić świat nocnych klubów jako striptizer – zostanie dosłownie wywrócone do góry nogami. A każde z nich odkryje, że miłość w czasach lockdownu ma znacznie więcej niż 50 twarzy.

Chleb i sól

5,9
8,0
Młody pianista Tymek wraca na wakacje do rodzinnego miasteczka.

Ścigane

5,5
Bohaterką filmu jest kobieta o imieniu Sam – z zawodu jest prywatnym ochroniarzem, oraz specjalistką od terroryzmu. Kolejnym jest zadaniem jest chronienie młodej Zoe, która staje się spadkobierczynią wielkiego majątku.


Alpha, 13-latka, to niespokojna nastolatka mieszkająca sama z matką. Ich świat rozpada się w gruzach, gdy dziewczyna wraca ze szkoły z tatuażem na ramieniu.

Sauvage

7,4
Léo mieszka na ulicy i żeby przeżyć, spotyka się z mężczyznami za pieniądze. Najbliższą mu osobą jest jego przyjaciel, który też się prostytuuje, ale ponieważ jest silniejszy, potrafi go obronić przed innymi chłopakami i niebezpiecznymi klientami. Léo bardzo by chciał, żeby ich przyjaźń przerodziła się w coś więcej, jednak w ich świecie nie ma miejsca na takie uczucia.
Kolacja wymyka się spod kontroli, kiedy grupa dobrych znajomych zgadza się pozostawić na stole odblokowane telefony, ujawniając pikantne rozmowy i mroczne sekrety.
Twórca „Homunculusa”, korzystając z animacji stworzonej w grze komputerowej, pokazuje życie geja-migranta z Bliskiego Wschodu we Francji. Odczytuje wiadomości, jakie otrzymywał od mężczyzn w aplikacji randkowej Grindr, gdzie posługiwał się nickiem Bonheur Suprême. Szybko odkrył, że w oczach białych mężczyzn jest postrzegany przez rasistowską kategorię „Araba” – silnego i pięknego kochanka, którego można sprowadzić wyłącznie do roli obiektu seksualnego, a spotkanie z nim będzie stanowiło realizację kolejnej fantazji. Nikomu nie zależy na prawdziwym poznaniu Bonheur Suprême, wszyscy są zainteresowani wyłącznie wielkością jego przyrodzenia, co w ironiczny i zabawny sposób komentuje reżyser. Na swojej drodze spotyka jednak także innych migrantów, którzy nie podchodzą do niego w tak fetyszyzujący sposób. Dokąd zaprowadzi go ta wyprawa? Jedno jest pewne – nie będzie ona łatwa nie tylko z emocjonalnego punktu widzenia. Cały czas zagraża mu niebezpieczny przeciwnik, jakim jest francuska policja, której celem stają się migranci i geje.
Wciągający i pełen energii dokument o dziesięciu greckich drag queens, które na ulicach Aten biorą sprawy w swoje ręce. W odważnych i zaskakujących performansach obnażają absurdy społecznych norm, rozszarpują na kawałki stereotypy płciowe, narodowe i tożsamościowe. W swoich spektakularnych kreacjach stawiają czoła transfobii, policyjnej przemocy i wszechobecnemu patriarchatowi i robią to w niepowtarzalnym stylu – bo kiedy walka o sprawiedliwość społeczną staje się sztuką, nie ma miejsca na kompromisy. Pełne kolorów, buntu i odwagi, stają się żywą manifestacją wolności i różnorodności, nie bojąc się wstrząsnąć konserwatywnym fundamentem greckiego społeczeństwa.
Podczas rytuału integracyjnego w prestiżowej szkole wojskowej Saint-Cyr, 23-letni Aïssa (Shaïn Boumedine) traci życie. W obliczu Armii walczącej o uznanie swojej odpowiedzialności, Ishmael (Karim Leklou), jego starszy brat, rozpoczyna bitwę o prawdę. Śledztwo w sprawie losów młodszego brata przywróci mu wspomnienia, od dzieciństwa w Algierze po ostatnie wspólne chwile w Taipei.
Cztery powiązane ze sobą postacie dzielą się swoją rzeczywistością, wysuwając na pierwszy plan złożoność relacji między różnymi kulturami, pokoleniami i płciami. Rami, Palestyńczyk z Hajfy, musi pogodzić się z faktem, że jego żydowska dziewczyna nagle zmieniła zdanie na temat planowanej aborcji. Hanan, matka Rami, boryka się z kryzysem finansowym i wplątuje się w komplikacje, gdy stara się o odszkodowanie za wypadek swojej córki Fifi. Miri zmuszona jest uporać się z depresją córki i wspólnie z Ramim próbuje przekonać siostrę do przerwania ciąży. Fifi dręczy poczucie winy za ukrycie tajemnicy, która zagraża reputacji jej rodziny i jej raczkującemu związkowi z doktorem Walidem.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…