Filmy starzenie, seks, łza, relacja ojciec-córka, relacja mąż-żona

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje starzenie, seks, łza, relacja ojciec-córka, relacja mąż-żona. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Akcja serialu rozpoczyna się w roku 1492, po śmierci papieża Innocentego VIII, kiedy to w Watykanie doszło do zaciekłej rywalizacji o Tron Piotrowy. Biskupi Rzymu tradycyjnie wybierani byli spośród przedstawicieli możnych rodów rzymskich. Kardynał Rodrigo Borgia, Hiszpan z pochodzenia, zdawał się nie liczyć w rozgrywce. Przeciwnicy nie docenili jego ambicji i determinacji. Katalończyk rozpoczął pontyfikat jako Aleksander VI. Wykorzystywał władzę, by pomnożyć wpływy i bogactwo rodu, a także zapewnić dzieciom jak najlepszą przyszłość. Miał wielu wrogów, którzy wszelkimi sposobami starali się go obalić.
Jak postąpi młoda kobieta, gdy jej świat legnie w gruzach? Po stracie męża i córeczki żona słynnego kompozytora całkowicie odetnie się od świata i dotychczasowego życia. Czy na dłuższą metę to się jej uda? Czy można odciąć się chociażby od miłości do muzyki i niedokończonego dzieła? A może jednak nie wszystko stracone?
Akcja filmu toczy się we Włoszech. Poznajemy historię dwóch osób. Pierwszy z nich jest synem wieśniaka (Gerard Depardieu), drugi właściciela ziemskiego (Robert De Niro). Fabuła filmu skupia się na powstawaniu faszyzmu, reakcji wieśniaków popierających komunizm, oraz na tym, jak te zmiany wpływają na przeznaczenie tych dwóch mężczyzn.


Akcja toczy się w Afganistanie, zimą 1975 roku. Dwunastoletni Amir, syn bogatego biznesmena z Kabulu, ma własne troski. Desperacko pragnie wygrać doroczne zawody latawców, by udowodnić ojcu, że jest wart jego uwagi i pochwały. On i jego przyjaciel marzą o zwycięstwie. Żaden z chłopców nie potrafi jednak przewidzieć, co zdarzy się tego popołudnia.
Borgiowie dali Kościołowi rzymskokatolickiemu dwóch papieży i świętego, a jednak pamięci o nich towarzyszą najbardziej ponure pogłoski, w których rzeczywistość miesza się z mitem. Prawdziwa historia rodu Borgiów to widowisko kostiumowe, którego wartość tkwi nie tylko w perfekcyjnej realizacji, dbałości o historyczną prawdę i inscenizacyjne szczegóły, ale także brak politycznej poprawności i ujęcie tematu w taki sposób, że jest on wiarygodny, w zaskakujący sposób współczesny. Jednocześnie jest to serial, który skupia się w równym stopniu na zaczerpniętych z materiałów źródłowych faktach (Fontana przy pisaniu scenariusza wykorzystał swoją doskonałą znajomość łaciny), co na relacjach międzyludzkich, motywach działania bohaterów, ich żądzach, urażonych ambicjach, zazdrości, poczuciu winy i słabościach.
Druga połowa XIII wieku. Na półwyspie Iberyjskim trwają walki pomiędzy królestwami chrześcijańskimi i muzułmańskimi. Chrześcijański rycerz Rodrigo powraca z wojny do domu. Po przyjeździe dowiaduje się, że jego zamek został zdobyty przez muzułmanów, a jego najstarszy syn został zamordowany przez wojowników Abu Bakra. Rodrigo poprzysięga zemstę.

Ran

8,1
Król Hidetora podbija ogromne terytoria, przez całe życie morduje i grabi inne narody. Jego najstarszy syn, Taro żeni się z Lady Kaede, której cała rodzina została wymordowana przez Hidetora. Średni syn, Jiro wziął ślub z księżniczką z innego klanu, której najmłodszemu bratu Hidetora kazał wyłupić oczy. Najmłodszy syn, Saburo ostrzega wszystkich, że nastąpi chaos i ucieka z rodzinnego domu. Wkrótce po tym Hidetora dowiaduje się, że jego synowie Taro i Jiro nie ufają mu. Ich wojska ruszają na zamek Hidetora i zabijają wszystkich, z wyjątkiem Hidetora i głupca o imieniu Kyoami. W trakcie bitwy, Taro zostaje zastrzelony przez jednego z wojowników Jira. Hidetora wychodzi z płonącego zamku i gdy wojska to widzą odsuwają się krok po kroku. Patrzą się jak przechodzi przez bramę i idzie w kierunku wrzosowisko. Ten były władca odchodzi od zmysłów i jedyna osoba, która zostaje przy nim jest głupiec Kyoami. Na wrzosowisku spotyka niewidomego chłopca, któremu w przeszłości wyłupał oczy. Teraz musi zapłacić za wszystkie swoje zbrodnie.
Dwadzieścia lat temu, niebezpieczna Octavia Irazábal zabrała niewinnej Fedorze wszystko co kochała - rodzinę, fabrykę perfum i wolność. Po wyjściu z więzienia, kobieta pragnie odzyskać swe dawne życie, córki i majątek, ale nade wszystko pragnie zemsty na podłej Octavii i jej rodzinie. Losy Fedory i jej dwóch córek, Diany i Gaby zostaną nierozerwalnie połączone z rodziną Irazábal zemstą, intrygami i... miłością.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…