Filmy relacja mężczyzna-kobieta, cudzołóstwo, psychologia

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje relacja mężczyzna-kobieta, cudzołóstwo, psychologia. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Venli, psycholożka zatrudniona w klinice leczenia bezpłodności, marzy o założeniu rodziny. Jej wieloletni partner Antero jest u progu kariery sportowej i obawia się, że pojawienie się dziecka mogłoby zaprzepaścić jego szanse. Z obawy przed utraceniem Venli oświadcza się jej, jednocześnie w tajemnicy poddaje się zabiegowi wazektomii. Zdesperowana Venla decyduje się skorzystać z usług kliniki, w której pracuje. Pomaga jej w tym Satu – lekarka, mająca przeprowadzić sztuczne zapłodnienie. Między kobietami rodzi się uczucie, które daje Venli zupełnie nową perspektywę na macierzyństwo i związki. Pułapki dorosłości to film o odkrywaniu na nowo swojej seksualności, ale przede wszystkim to intrygujące studium problemów, z jakimi borykają się współczesne pary.
Ameryka końca lat 60-tych, czasy kontestacji, rewolucji seksualnej i burzliwych przemian obyczajowych. Jeśli miałeś szczęście - jechałeś na Woodstock, jeśli miałeś pecha - jechałeś do Wietnamu. A jeśli nie wiedziałeś, czego chcesz - lądowałeś w domu wariatów. Siedemnastoletnia Susanna Kaysen (Winona Ryder) wydawała się zagubiona w otaczającej ją rzeczywistości. Zaniepokojeni rodzice wysłali ją do doktora, który doradził jej pobyt w szpitalu psychiatrycznym. Susanna spędziła tam dwa lata przechodząc prawdziwą szkołą życia. W szpitalu poznała czarującą socjopatkę Lisę (nagrodzona Oscarem Angelina Jolie), która buntowała się przeciwko wszystkim i wszystkiemu. Dzięki niej Susanna odnalazła to, co w życiu najcenniejsze - samą siebie.

Kości

7,4
Dr Temperance Brennan to utalentowana antropolog sądowa, która pracuje w Jeffersonian Institute, a w wolnym czasie pisze książki. Pomaga przy rozwiązywaniu spraw kryminalnych dotyczących morderstw, gdy tradycyjne metody identyfikowania ciał okazują się zawodne – szczególnie gdy szczątki są w stanie rozkładu, zostały spalone lub zniszczone. Brennan dokonuje swoich ekspertyz wyczytując informacje z ludzkich kości. Często wspomaga ją agent specjalny Seeley Booth z FBI. Booth jest byłym snajperem, nie wierzy nauce i naukowcom, którzy ślęczą nad dowodami. Twierdzi, że klucz do rozwiązywania zagadek kryminalnych powinien leżeć w rozmowach w żywymi – świadkami i podejrzanymi. Jest więc w pewnym sensie staroświeckim konserwatystą popierającym tradycyjne metody. Brennan i Booth często zderzają się ze sobą zawodowo i prywatnie, jednak chemia między nimi pojawia się tylko w ostatniej kryminalnej powieści Brennan. Brennan nie do końca żyje w zgodzie ze światem, ale dobrze czuje się w towarzystwie równie błyskotliwych co ona kolegów z laboratorium, w którym razem pracują. Angela to prostolinijna i sprośna przyjaciółka Brennan i koleżanka po fachu. Dzięki jej umiejętnościom badacze mogą oglądać sceny w technice 3D. Asystent Brennan, Zack Addy to „cudowne dziecko”, którego IQ na poziomie geniusza staje mu na drodze do ukończenia kilku doktoratów, jakie rozpoczął. Jest też dr Jack Hodgins – ekspert wiedzący wszystko na temat insektów, zarodników i minerałów, a jego hobby to… teorie spiskowe.


PitBull

7,7
Serial ukazuje codzienne życie policjantów z warszawskiego Wydziału Zabójstw. Codziennie muszą dokonywać bardzo trudnych, życiowych wyborów. Niestety wiele spraw przenoszą z pracy do domu, co bardzo niekorzystnie wpływa na ich stosunki domowe. Niektórzy nie wytrzymują presji i popadają w alkoholizm lub narkotyki.
O Paulinie i Juliet, mimo tego, że bardzo różnią się charakterami, można powiedzieć, że dobrały się w korcu maku. Paulina jest trochę skrytą, ale inteligentną dziewczyną. Natomiast Juliet posiada wiele cech, których koleżanka jej zazdrości: cięty język, lotny umysł i całkowity brak oporów przy wypowiadaniu na głos swoich opinii. Być może właśnie owo przeciwieństwo charakterów sprawiło, że zostały przyjaciółkami. Teraz umocnić ich uczucia może odkryta nieoczekiwanie pasja pisania. Paulina i Juliet postanawiają pisać powieści. Stwarzają własną, bajkową rzeczywistość, którą nazywają Czwartym Światem. Przyjaciółki zagłębiają się coraz bardziej w ten wyimaginowany świat, tracąc powoli kontakt z rzeczywistością. Ta jednak nie pozwoli o sobie zapomnieć. Ich przyjaźń zostanie wystawiona na ciężką próbę, gdy okaże się, że gruźlica, z którą od jakiegoś czasu usiłowała walczyć Juliet, rozwinęła się tak bardzo, że dziewczyna musi leczyć się w sanatorium.
Opowieść o błyskotliwym Remy (Rémy Girard), który stoi twarzą w twarz ze śmiercią, jego strapionej ex żonie Louise (Dorothée Berryman), która wzywa z Londynu ich syna, Sebastiana (Stéphane Rousseau)wziętego finansistę. Ojciec i syn ledwie się tolerują więc Sebastian niechętnie przystaje na prośbę matki, która samotnie go wychowywała. Organizuje ojcu lepsze warunki w szpitalu i wzywa jego starych przyjaciół. Przejeżdżają naładowani mądrościami i dowcipami na temat miłości, rodzinnych wartości i śmierci. Razem z nimi pojawia się Natalie (Marie-Josée Croze), córka przyjaciela Remy'ego, która ma swoje demony i przeszłość.
Separację Bernarda i Joan boleśnie odczuwają ich dzieci, dwójka nastoletnich synów, Walt i Frank.

Eros

6,1
Trzy wizje erotyzmu. Film składa się z trzech nowel ("Ręka", "Equilibrium", "Niebezpieczna kolej rzeczy"), wyreżyserowanych przez cenionych reżyserów Wong Kar-Wai, Steven Soderbergh, Michelangelo Antonioni. Inicjatorem projektu był Antonioni, ponad 90-letni mistrz kina. To podeszły wiek sprawił, że twórca zrezygnował z jednorodnej fabuły na rzecz struktury nowelowej i zaprosił do współpracy kolegów. Każdy z artystów na swój sposób pragnie pokazać związek erotyzmu z miłością.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…