Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje las vegas, zaskakujące zakończenie, strzelanina.
Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali
w tych filmach.
Zanim Charles Xavier i Erik Lensherr przybrali imiona Profesor X i Magneto, byli młodymi ludźmi, którzy odkryli w sobie niezwykłe moce. Nim zostali zaciętymi wrogami, byli bliskimi przyjaciółmi, którzy połączyli swe siły z innymi Mutantami, aby zapobiec największemu zagrożeniu, przed którym stanął świat. Wkrótce jednak rozdzielił ich konflikt, który doprowadził do wybuchu wiecznej wojny między Bractwem skupionym wokół Magneto a grupą X-Men, której przewodził Profesor X.
Las Vegas odbywa się Tydzień Elvisa Presleya. Tłumy ludzi przybywają do miasta, aby oddać hołd królowi rock-and-rolla. Kasyna, hotele, aleje i bulwary największego centrum rozrywki na świecie zapełniają sobowtóry Elvisa. Miasto przypomina żywe muzeum największej legendy muzyki.
Do kasyna Riviera wchodzi pięciu "Elvisów". Są to byli więźniowie: Murphy (Kevin Costner), Michael (Kurt Russell), Gus (David Arquette), Hanson (Christian Slater), Franklin (Bokeem Woodbine). Z pozoru niczym nie różnią się od fanów przybyłych na zlot Elvisa Presleya. Ubrani są w wyszywane cekinami kombinezony, przepasane błyszczącymi pasami i w charakterystyczne „elvisowskie” pelerynki. Wszyscy noszą też starodawne baczki i kolorowe okulary. Do kasyna wnoszą sprzęt muzyczny. Na pierwszy rzut oka wyglądają jak jeden z koncertujących zespołów. Tyle że zamiast instrumentów, z pokrowców na gitary, wyciągają broń. Ich plan wydaje się prosty: wchodzą, opróżniają kasę i uciekają szybciej niż zdołali wejść. Niestety, strażnicy kasyna otwierają do nich ogień. Wywiązuje się strzelanina, w trakcie której ginie Franklin. Pozostali kradną pieniądze – ponad 3 miliony dolarów i uciekają na dach, skąd zabiera ich helikopter.
[opis dystrybutora]
Cris Johnson (Nicolas Cage) ma pewien dar: potrafi spoglądać w przyszłość i zmieniać bieg wydarzeń. Ostatecznie musi jednak wybierać między ocaleniem świata, a samego siebie.