Filmy przyjęcie, relacja ojciec-córka, bieganie

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje przyjęcie, relacja ojciec-córka, bieganie. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Jest rok 2030, Ted sadza dwójkę swoich nastoletnich dzieci na kanapie i zaczyna opowiadać im tytułową historię. Opowieść rozpoczyna się gdy najlepszy przyjaciel Teda oświadcza się swojej dziewczynie, co wywołuje w Tedzie refleksję, że dla niego również nadszedł czas się ustatkować. Co zaskakujące - znajduje tę właściwą dziewczynę dość szybko. Jest nią dziennikarka Robin. Ted zaprasza ją na randkę, na której wszystko idzie dobrze aż do czasu, gdy Ted niechcący wyznaje dziewczynie miłość, wprawiając ją tym samym w zakłopotanie i przekreślając swoje szanse na usidlenie Robin.

Absolwent

7,8
Benjamin Braddock skończył szkołę i przyjechał na wakacje do rodziców. Spotyka panią Robinson, odwozi ją do domu i zaczyna się ich romans. Przypadkowo dowiaduje się o ich związku córka pani Robinson i zaczynają się komplikacje. Początkowo Benjamin próbwał odsunąć od siebie Elanie Robinson, którą rodzice wybrali mu na żonę, ale z czasem zauważa, że jest w niej rzeczywiście zakochany.

Wybory

6,4
Jest jeden powód, dla którego prymuska Tracy Flick (Reese Witherspoon) zdecydowała się kandydować na prezydenta szkolnego samorządu: musi mieć wszystkie nagrody i wyróżnienia, jakie znajdują się w jej zasięgu. Ma jednak pecha, bowiem jej wychowawca Jim McAllister (Matthew Broderick) przejrzał ją na wylot i do startu w wyborach namawia szkolnego gwiazdora fudbolu Paula Metzlera. Wyprowadzona z równowagi Tracy niszczy plakaty swego przeciwnika, a wychowawca jest pewien swego sukcesu. Czyżby zapomniał, że ma do czynienia z upartą Tracy, która łatwo sie nie podda...


Złożona z kilku nowel historia rodziny z Nowego Jorku, której losy znaczone są licznymi tragediami. Punktem wyjścia tej opowieści jest pytanie co by było gdyby: gdyby rodzice nigdy się nie spotkali, gdyby nie doszło do wypadku, gdyby ktoś w porę zauważył pędzący autobus. Reżyser Dan Fogelman zwraca uwagę na kruchość ludzkiego życia i na to, że z kluczowymi decyzjami nie warto zwlekać, bo w końcu może być za późno.
Earl Brooks to dobrze prosperujący człowiek interesu, hojny filantrop, kochający ojciec i oddany mąż. Z pozoru nienaganny. Ale pan Brooks ma sekret - jest żądnym krwi seryjnym mordercą, przy tym tak sprytnym, że nikt go o to nie podejrzewa. Przeciwnie - winą obciąża swoje zdeprawowane alter ego, Marshalla. Brooks ulega pragnieniu zamordowania kolejnej ofiary, ale tym razem zbrodnia ma świadka - fotografa amatora. Brooks wpada w sidła przypadkowego świadka, a równocześnie depcze mu po piętach nieustępliwa pani detektyw, Tracy Atwood. Czy Brooksowi uda się przechytrzyć swoich przeciwników i nadal ukrywać swoją podwójną osobowość przed żoną i córką, czy też jego tożsamość zostanie ujawniona?
Dan Foreman (Dennis Quaid) skończył 51 lat i raczej nie ma powodów do narzekania. Od dawna z powodzeniem kieruje biurem reklamy w poczytnym tygodniku Sports America. Jego żona spodziewa się dziecka, a najstarsza córka Alex (Scarlett Johansson) dostaje się na bardzo drogi nowojorski uniwersytet. Carter Duryea (Topher Grace) ma 26 lat i tyle samo powodów do zadowolenia. Cudowne dziecko biznesu szybko wspina się po szczeblach kariery w międzynarodowej korporacji. Pełne uznania kierownictwo proponuje mu awans - Carter ma przejąć nadzór nad sprzedażą miejsc reklamowych w magazynie Sports America. Co prawda w jego życiu osobistym wszystko wali się na głowę, ale świadomość osiągniętego sukcesu zawodowego dodaje mu sił. Tak wiec szefem Dana zostaje o połowę od niego młodszy Carter. Zajmuje jego gabinet i wprowadza własne, zupełnie odmienne porządki... Dan jest zszokowany i zdegustowany degradacją, jednak ze względu na sytuację domową musi zapanować nad urażoną ambicją i nauczyć się współpracować z nowym szefem. Dla obu panów będzie to nie lada wyzwanie. Zwłaszcza, że pojawiają się dodatkowe komplikacje: Carter poznaje Alex i nie pozostaje obojętny na jej urok.

McFarland

7,0
Rodzina Barańskich mieszka na przedmieściu. Matka całkowicie poświęca się roli pani domu, co jest źródłem jej nieustającej frustracji. Ojciec utrzymuje rodzinę, ale to nie jego zdanie jest w domu najważniejsze. Model życia Leszczyńskich jest zupełnie inny. Matka jest rozwódką. Ze swojego pierwszego związku ma dorastającą córkę, a z obecnego małżeństwa kilkuletniego syna. Spełnia się zawodowo, podczas gdy jej mąż zmaga się nie tylko z wychowaniem dzieci, ale również z własną niemocą w kwestii ponownego wyboru ścieżki kariery zawodowej. Jest bezrobotny. Choć Barańscy hołdują wartościom konserwatywnym, a Leszczyńscy wydają się być postępowymi intelektualistami, okazuje się, że tak naprawdę więcej ich łączy niż dzieli. Dobre chęci rodziców przynoszą często opłakane, choć zabawne rezultaty.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…