Filmy seks, relacja ojciec-córka, bielizna, oglądanie telewizji, relacja mąż-żona

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje seks, relacja ojciec-córka, bielizna, oglądanie telewizji, relacja mąż-żona. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Prowokacyjna historia sadomasochistycznej miłości. Nowojorski makler John (Mickey Rourke) poznaje paserkę dzieł sztuki Elizabeth (Kim Basinger) i wprowadza ją w arkana niezwykłej szaleńczej miłości...
Akcja filmu rozgrywa się w dzielnicy Nowego Jorku, Brooklynie - miejscu, gdzie policja toczy walkę z licznymi gangami. Eddie (Richard Gere) kończy właśnie służbę w policji. Przez ostatni tydzień swojej kariery musi zaopiekować się młodym adeptem policji. Tango (Don Cheadle) działa pod przykrywką w gangu narkotykowym. Pragnie już przestać pracować jako tajniak. Natomiast Sal (Ethan Hawke) zaczyna kraść brudne pieniądze pochodzące ze sprzedaży narkotyków, bo musi zaopiekować się swoją rodziną. Każdy z nich stanie przed wyborem, które prawo jest dla nich w życiu najważniejsze.
April Burns Holmes - rodzinna czarna owca - zaprasza swoją konserwatywną rodzinę, mieszkającą na przedmieściach Pensylwanii, na uroczysty obiad z okazji Święta Dziękczynienia, do małego apartamentu w Nowym Jorku, który dzieli ze swym chłopakiem Bobbym. Okazuje się, że przygotowania nie są wcale takie proste, zwłaszcza, gdy dziewczyna odkrywa, że jej kuchenka nie działa. Jako że rodzina jest już w drodze, April zmuszona jest wzbić się na szczyty uprzejmości i prosić o pomoc swoich ekscentrycznych sąsiadów. A wszystko w celu zorganizowania przyjęcia doskonałego, które zapadnie wszystkim na długo w pamięci... Wizyta u April to ciekawy, nie pozbawiony głębi film o życiu, skomplikowanych relacjach rodzinnych i uczuciach.


Film opowiada historię dwóch małżeństw: Terry (Laura Dern) i Jacka (Mark Ruffalo) oraz Edith (Naomi Watts) i Hanka (Peter Krause). Z pozoru normalne pary, przeżywają kryzys. Terry i Jack to znudzone sobą małżeństwo, Edith i Hank są dla siebie jak obcy ludzie. Prawdziwe problemy rozpoczynają się, gdy Edith zaczyna romansować z Jackiem. Obydwoje nie mają pojęcia, jak ta decyzja zmieni ich życie. Pozostają w ukryciu, lecz sprawy zaczynają wymykać się spod kontroli...
Lato 1969 roku. Pierwszy człowiek na księżycu. Woodstock. Pobliże wozu kempingowego rodziny Kantrowitzów spędzających tu swój wolny czas tak jak każdego lata. Marty na co dzień naprawia telewizory w Brooklynie. W te wakacje nie może pozwolić sobie na odpoczynek, więc odwiedza rodzinę w weekendy. Pearl jego żona czuje się osamotniona. Kobieta zaszła w ciążę w wieku 17 lat i czuje, że nie doświadczyła czasów młodości. Gdy 14-letnia Alison, córka Kantrowitzów, doświadcza swojej pierwszej randki, pierwszego pocałunku, pierwszej menstruacji i bierze udział w kradzieży z ratownikiem, Pearl ma swoje seksualne przebudzenie z Jeromem, sprzedawcą bluzek w obozie. Matka Marty'ego, Lillian, spostrzega co wyprawia jej synowa i próbuje sytuację naprawić...
Michael Anderson (Clive Owen) jest radcą prawnym. Pewnego razu wracając z zakupów wdaję się w kłótnie z napotkanym rowerzystą. Spotkanie kończy się tragicznie, a Michael postanawia zatrzymać to w tajemnicy. Anderson nie wyjawia tego nawet najbliższym, czy uda mu się zachować sekret do końca?
Jak czuje się młoda matka nagrywająca na kasety magnetofonowe urodzinowe życzenia dla swoich córeczek wiedząc, że zostały jej dwa miesiące życia? Dlaczego główna bohaterka w wieku 23 lat ma dwójkę kilkuletnich dzieci, a jej sąsiadka - pielęgniarka dwudziestoparolatka mówi, że nie chce ich mieć? Czy osoba, której pozostało niewiele życia może się zakochać i z jakim skutkiem? Dlaczego niektórzy umierają tak młodo?

Candy

7,1
Poeta Dan zakochuje się w studentce sztuki, którą pociąga jego "luzacki" styl bycia, oraz miłość do heroiny, którą zdrobniale nazywa Candy, tak samo jak brzmi imię dziewczyny. Tak bardzo jak płomienne jest między młodymi uczucie tak wielki jest pociąg do narkotyków. Prowadzi to do nieuniknionego spotkania z brutalną rzeczywistością. Ich związek zmienia się od niezwykłego zauroczenia, przez namiętną miłość, aż do samodestrukcji i szaleństwa.
Debiut reżyserski Gary’ego Oldmana to próba rozliczenia się z demonami swojego dzieciństwa. Zbiorowym bohaterem filmu jest instytucja rodziny. Nic doustnie ukazuje upadek tej instytucji. Sadystyczny Ray (Ray Winstone) i młody Billy (Charlie Creed-Miles) są uzależnieni od alkoholu, narkotyków, a przede wszystkim od rodzinnej przeszłości, która była naznaczona brakiem uczuć, brutalnością i zagubieniem. Mężczyźni nie zauważają, że poprzez swoje zachowanie niszczą nie tylko siebie, ale także ludzi, których kochają.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…