Filmy kosmetyczka

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje kosmetyczka. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Stygmaty

7,1
Na ciele Frankie pojawiają się stygmaty, co jest niezwykłym zjawiskiem samym w sobie, a w tym przypadku o tyle dziwnym, że kobieta jest ateistką. Ona sama nie rozumie, co się z nią dzieje, nie umie sobie z tym poradzić. Niecodziennemu zjawisku postanawia przyjrzeć się ksiądz-naukowiec, Andrew Kiernan.
Desna (Niecy Nash) – właścicielka salonu piękności, poza prowadzeniem biznesu zajmuje się także opieką nad chorym psychicznie bratem bliźniakiem Deanem (Harold Perrineau). Kobieta współpracuje ze swoją przyjaciółką Jennifer (Karrueche Tran), która niegdyś lubiła dobrze się zabawić, dziś jednak stara się być dobrą matką dla dwójki swoich dzieci. Do ich zespołu należą również enigmatyczna Quiet Ann (Judy Reyes), Polly (Carrie Preston), która niedawno wyszła z więzienia oraz znudzona swoją pracą Virginia (Karrueche Tran). Dodatkowo, świat salonu urozmaicają prowadzący szemrane interesy Roller (Jack Kesy), wychodzący z nałogu alkoholowego mąż Jennifer – Bryce (Kevin Rankin), doktor Ken Brickman (Jason Antoon) oraz gangster Uncle Daddy (Dean Norris).
Bohater, Gustaw Aschenbach jest kompozytorem (w noweli pisarzem), którego utwory ujawniają wytworne samoopanowanie, znamienne piętno mistrzostwa. Wiedziony tajemniczą siłą porzuca uporządkowany i perfekcyjnie zbudowany świat, by wyruszyć w podróż. Wędrówka Aschenbacha ma znaczenie inicjacyjne, jest metafizyczną wyprawą w głąb sacrum, ku śmierci. Rola inicjacji jest zawsze ta sama - symbole wędrowania, próby inicjacyjne mają zbudować naszą wewnętrzną ontologię, dostarczyć wiedzy o świecie i sobie samym. Kompozytor przybywa do Wenecji, która jest miastem i nie jest jednocześnie, lądem stałym i morzem. To miejsce doskonałe dla rytuałów inicjacyjnych - medialne i niejednoznaczne. Każdy taki rytuał zakłada obecność opiekunów - mediatorów. Tadzio, boski chłopiec będzie towarzyszem ostatniej drogi Aschenbacha. Namiętność do miasta i mitycznego przewodnika, Psychopomposa wyznacza trudy ostatniej wędrówki. Tadzio skupia w sobie apollińską harmonię i dionizyjską zmysłowość. Prowokuje do dyskusji o pięknie. Wiedza, jaką uzyska bohater filmu podczas ostatniej wędrówki mówi, iż piękno nie musi być owocem naszej pracy, piękno może się rodzić spontanicznie, bez naszego udziału. Ma rację Alicja Helman, gdy mówi, że wokół antynomii piękna zorganizowany jest konflikt i noweli i filmu. Wiedza, którą uzyska w drodze inicjacyjnej Aschenbach to tragedia mistrza, który sądził inaczej. Aschenbach z pomocą boskiego dziecka podjął drogę ku pełni, a świat z respektem przyjął wiadomość o jego śmierci.


Historia trudności w utrzymywaniu stałych związków we współczesnych czasach. Cztery zaprzyjaźnione małżeństwa zbierają się podczas dorocznego spotkania wśród malowniczych wzgórz zaśnieżonego Colorado. Ciepła atmosfera pryska w momencie kiedy grupa staje twarzą w twarz z niewiernością jednej z par. Kiedy tajemnica wychodzi na jaw pozostali zadają sobie pytania o trwałość ich związków. W trakcie weekendu mężowie i żony próbują przyjrzeć się swojemu życiu i stawić czoło problemom zobowiązań, zdrady i przebaczenia.
Tuż przed imprezą z okazji 50. rocznicy powstania firmy kosmetycznej pięcioro pracowników konfrontuje się ze swoimi wyrażonymi w lustrzanych odbiciach pragnieniami.
Angèle (Nathalie Baye) jest kosmetyczką, wraz z Marie (Audrey Tautou) i Sam (Mathilde Seigner), w Vénus Beauté, salonie piękności prowadzonym przez Nadine (Bulle Ogier), w którym klienci zwierzają się ze swoich nieszczęść między dwoma zabiegami. Kiedy Angèle kończy dzień, flirtuje z mężczyznami, z którymi próbuje nawiązać minimalny związek oparty na seksie i towarzystwie. W większości przypadków zawodzi. Nie wierzy już w miłość i ma swoje powody. Ale pewnego ranka na stacji Antoine (Samuel Le Bihan) spotyka ją i nagle się w niej zakochuje, po czym mówi jej to jednym tchem.
Dharna, sympatyczny i gadatliwy właściciel salonu piękności, odkrywa, że jego nazwisko trafiło na listę lokalnych narkomanów. Oznacza to poważne kłopoty – wszak prezydent Duterte wypowiedział bezwzględną wojnę narkomanii. Chłopak musi szybko dowiedzieć się, kto wpisał go na listę i kto może go z niej usunąć. Komedia czarniejsza niż smoła, diagnozująca przerażającą rzeczywistość dzisiejszych Filipin.
Frank (Francesco Messina) wraca z Sycylii, gdzie był kosmetykiem, i odnajduje w Nowym Jorku swojego kuzyna Louisa (Steven Randazzo), który prowadzi firmę przeprowadzkową. W młodości tworzyli śpiewający duet, który zamierzają w wieku około czterdziestu lat wznowić. Ich menadżer zaprasza ich do występów w przebraniu.
Franck (Patrick Timsit) jest strażnikiem na parkingu, ale tego wieczoru opuszcza swoje stanowisko pracy, aby wziąć udział w meczu piłki nożnej. Na miejscu Michel (Vincent Lindon), paparazzi, przyszedł zrobić zdjęcie dwójce celebrytów obecnych na trybunach. Na najlepszym ujęciu, wybranym na okładkę magazynu celebrytów, Franck jest na pierwszym planie. Oczywiście jego szef rozpoznaje go i zwalnia za odejście z pracy bez pozwolenia. Franck ma wtedy tylko jeden pomysł: odnaleźć tajemniczego „D.R.”, który podpisał zdjęcie i przez którego stracił pracę. W ten sposób poznaje Michela i odkrywa ciężkie życie paparazzich.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…