Filmy liberał

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje liberał. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Nowojorski pisarz, Joe Berlin od czasu rozwodu ma kłopoty ze znalezieniem nowej partnerki życiowej. Wszystkie dotychczasowe próby kończą się fiaskiem, gdyż żadna z nowo poznanych kobiet w niczym nie przypomina byłej żony, Steffi. Sytuacja zmienia się, kiedy Joe spotyka wrażliwą Von. Pewnego dnia najstarsza córka pisarza przypadkiem podsłuchuje rozmowę wybranki ojca z jej psychoterapeutką. Kiedy Joe dowiaduje się od dziewczyny o najskrytszych marzeniach Von, sytuacja staje się idealna.
Liberalny polityk Gerben Kooistra (Tibor Lukács) zostaje tymczasowo burmistrzem małego miasteczka, aby zyskać czas, który pozwoli mu rozwiązać „prywatny problem”. Wkrótce odkrywa, że pobliska wioska jest kolebką przemytników narkotyków, na czele których stoi zatwardziały przestępca Toontje van Wanrooij (Bart Slegers). To, co początkowo wyglądało na łatwe zadanie, zamienia się w niebezpieczną misję. Co gorsza, w międzyczasie jego syn zakochuje się we wnuczce Toontje i ma zamiar odkryć przed światem mroczny sekret ojca.Wciągający dramat z elementami kina sensacyjnego zrealizowany na potrzeby telewizji. Reżyserii produkcji podjął się Eché Janga (Buladó).
Powszechnie szanowany prawnik Walter Bridge jest głową statecznej rodziny. Jego konserwatywne poglądy nadają ton życiu pozostałych domowników. Żona Waltera India nauczyła się podporządkowywać woli męża, jednak w głębi duszy tęskni za partnerskim układem i ciepłem miłości. Dorastające dzieci państwa Bridge zaczynają kwestionować surowe zasady ojca. Rodziną wstrząsają coraz silniejsze konflikty. Walter Bridge musi zweryfikować swoje podejście do życia, jeśli nie chce dopuścić do rozpadu rodziny.


Bohaterka filmu, pastor Becky Fisher należy do społeczności Ewangelików. Całą energię wkłada w organizowanie obozów wyznaniowych dla dzieci - „Kids on Fire”. Ewangelicy wkładają wiele starań w stworzenie „Armii Boga”, której „żołnierzy” rekrutuje się wśród najmłodszych Amerykanów. Dzieci są bowiem najbardziej podatne na indoktrynację. Becky Fisher ma na tym polu wielkie zasługi. Kamera z bliska rejestruje najbardziej emocjonujące momenty działania charyzmatycznej pastor. Gdy doprowadza podopiecznych do duchowej ekstazy i histerycznych drgawek, sprawia, że mówią językami i płaczą poruszeni obecnością Ducha Świętego ma się wrażenie wkraczania w czyjąś intymność. Jednak kościół ewangelicki ma to do siebie, że tam eksponuje się emocje a chwalić Boga można na wiele sposobów. Podczas jednego z występów członkowie „Kids on fire” w kamuflażach, uzbrojeni w kije, tańczą wojenne tańce w rytm chrześcijańskiego heavy – metalu. To wszystko za przyzwoleniem rodziców, którzy często, zamiast posyłać dzieci do szkoły, uczą je w domu. Ewolucjonizm zastępują teorią stworzenia. Choć Becky proces indoktrynacji ma doskonale zaplanowany, czasem pojawiają się zabawne niekonsekwencje. Fisher przestrzega przed Harrym Potterem jako wrogiem Boga, lecz stworzenie człowieka inscenizuje już za pomocą Barbie i Kena.
Historia niemieckiej rodziny Essenbeck, przemysłowców, właścicieli fabryki, rozgrywająca się w latach 1933-34, czyli od pożaru Reichstagu do "nocy długich noży". Opowieść o zawiści, walce i upadku godności. Visconti czerpie tu z MacBeth'a, Demonów Dostojewskiego, jak i z Thomasa Manna i z Götterdämmerung Wagnera.
Luca i jego przyjaciel Gustav są ze sobą od ośmiu lat. Mieszkają we Włoszech. „Nagle, zeszłej zimy” włoska centrolewicowa koalicja zaproponowała wprowadzenie nowych przepisów dotyczących rejestracji związków homoseksualnych. Wywołało to ogólnokrajową debatę. Spowodowało też wzrost aktów przemocy wobec gejów. Gustav i jego partner postanowili z kamerą w ręku wyruszyć w podróż przez kraj. Film dokumentuje przeżycia z podróży, rozmowy z przechodniami, wywiady z przedstawicielami organizacji religijnych oraz konserwatywnymi i liberalnymi politykami. Pokazuje też jak początkowo ironiczne podejście autorów powoli ustępuje narastającemu niepokojowi.
Rzym, 1825 rok. Dwóch karbonariuszy, biskup Rivarola (Ugo Tognazzi) i kapitan Nardoni (Enrico Maria Salerno) chce zabić księcia Philippo Spadę (Britt Ekland), który zdradził sprawę potępiającą spisek. Dwóch aktywnych członków stowarzyszenia doktor Montanari (Robert Hossein) i Targhini (Renaud Verley) choć nie zabili, zostali aresztowani. Są sądzeni i skazani na śmierć. Giuditta (Claudia Cardinale) popycha szewca Cornacchię (Nino Manfredi) do walki, ale ten twierdzi, że jest analfabetą i odmawia. W nocy na ulicach porozrzucane zostają broszury antyklerykalne ...
Słowa kluczowe

Proszę czekać…