Filmy opera, paryż, homoseksualizm

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje opera, paryż, homoseksualizm. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

W wypadku samochodowym w Nowym Jorku ginie emigrant niemiecki Klaus Schell, brat poszukiwanego zbrodniarza wojennego Christiana Schella. Przypadkowym świadkiem tej śmierci jest student „Babe” Levy, trenujący biegi maratońskie. Wkrótce z niewiadomych przyczyn znajdzie się w śmiertelnym niebezpieczeństwie.
Gusta i guściki pokazują nam prostackiego i ograniczonego umysłowo przemysłowca (Bacri), który mieszka w koszmarnie urządzonym mieszkaniu z niespełnioną projektantką wnętrz (Catillon). Darzy ona większym afektem hałaśliwego pieska niż własnego męża. Dla podpisania intratnego kontraktu biznesmen postanawia nauczyć się angielskiego. Jego prywatną nauczycielką zostaje atrakcyjna 40-letnia (Alvaro) – nieco sfrustrowana i zaczynająca odczuwać ciężar wieku- aktorka teatralna. Przemysłowiec początkowo nie zwraca na nią uwagi dopóki nie zobaczy jej na scenie. Zaczyna ją otwarcie adorować, co wydaje się zajęciem beznadziejnym: ich światy, kręgi towarzyskie, w których się obracają, gusta wreszcie są bardzo różne. W tle rozwija się inny związek: osobistego ochroniarza przemysłowca, byłego policjanta (Lanvin) i znajomej nauczycielki angielskiego (reżyser filmu Jaoui), barmanki dorabiajacej sobie sprzedażą haszyszu.
Paryż, 1922 rok. Ciężko chory Marcel Proust (Marcello Mazzarella), którego dni są policzone, kończy swe monumentalne dzieło "W poszukiwaniu straconego czasu". Na łożu śmierci przegląda zdjęcia. Pamięta swoje życie. Ale postacie rzeczywiste mieszają się z postaciami z fikcji. A fikcja stopniowo zyskuje pierwszeństwo przed rzeczywistością. Oto odwiedza Gilbertę (Emmanuelle Béart), swoją miłość z dzieciństwa, teraz żonę Saint-Loupa (Pascal Greggory). Marcel słucha wynurzeń Gilberty, ale jednocześnie powracają do niego inne wspomnienia. Z zakamarków pamięci wynurzają się kolejne osoby: baron de Charlus (John Malkovich), księżna Oriane (Edith Scob), pani Verdurin (Marie-France Pisier) i Odette (Catherine Deneuve).


Ana (Ariadna Gil) ucieka sprzed ołtarza ślubnego i leci z Wenezueli do Paryża, aby zrealizować swoje marzenie o zostaniu wielką gwiazdą opery. Wielki paryski reżyser Italo Medici (Lluís Homar) kręci operę "Kopciuszek", ale czy Ana zmieści się w szklanym pantofelku, zanim zostanie deportowana z powrotem do Caracas? Zła, spiskująca, Celeste (Arielle Dombasle) próbuje udaremnić to Anie. Ale Ana ma świetny pomocny zespół: jej rosyjski trener głosu, zamożny lesbijski psychoanalityk, przewidywalny gejowski kelner, astrolog i doktor voodoo. Uff, teraz się zacznie zabawa!
Słowa kluczowe

Proszę czekać…