Filmy pranie

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje pranie. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Chicago

7,1
Chicago rok 1929. Gospodyni domowa Roxie Hart (Renée Zellweger) wierzy, że jej życie odmieni się za pomocą śpiewu i tańca. Jej jedynym pragnieniem jest podążyć w ślady gwiazdy kabaretu-Velmy Kelly (Catherine Zeta-Jones). Gdy obie lądują w więzieniu oskarżone o popełnienie morderstw, Roxie otrzymuje niepowtarzalną szansę, by spełnić swoje marzenia, zwłaszcza, że z pomocą przychodzi jej znany adwokat Billy Flynn (Richard Gere).
Sophie ma 18 lat i całe dnie spędza w sklepie z kapeluszami, który wcześniej należał do jej zmarłego ojca. W trakcie jednej z nieczęstych wizyt w mieście, poznaje czarodzieja o imieniu Hauru. Hauru jest niezwykle przystojny, ale także dość skryty. Zazdrosna o ich zażyłość czarodziejka, rzuca czar na Sophie, przez który dziewczyna zmienia się w 90-letnią staruszkę. Załamana Sophie ucieka od ludzi i błąkając się przypadkiem trafia do Ruchomego Zamku Hauru...
Sława to jest marzenie większości ludzi. Aby ją sobie zapewnić wielu jest w stanie dokonać wielkich wyrzeczeń. Co jednak musi zrobić złodziej? Ukraść coś, czego brak wzbudzi uwagę wszystkich. Gru postanawia więc ukraść księżyc...


Baby Broker

6,8
7,5
W swoim pierwszym filmie zrealizowanym w Korei Południowej Hirokazu Koreeda przygląda się fenomenowi, który idealnie wpisuje się w jego zainteresowanie tematyką rodzinnych zażyłości i społecznego odrzucenia – Baby Broker jest bowiem niemal siostrzaną historią dla Złodziejaszków. Tym razem w centrum opowieści znalazł się proceder, w ramach którego tytułowi brokerzy handlują niechcianymi noworodkami, tzw. „box babies”. Jak to jednak bywa u Koreedy, jego perspektywa daleka jest od jednoznacznej oceny. Kiedy w ręce mężczyzn trafia kolejne dziecko, reżyser zabiera nas w podróż przez koreański krajobraz w celu odnalezienia idealnej rodziny, a Baby Broker nieoczekiwanie staje się filmem drogi. Koreeda ponownie poddaje rewizji obraz rodzinnych więzów, zapraszając do spojrzenia na nie z czułością. Z przepełnionych magicznymi momentami scen emanuje niezwykłe ciepło, ale też wyłania się – potwierdzając inscenizacyjny kunszt japońskiego reżysera – nienachalne poczucie humoru, które po raz ostatni w japońskim kinie podobnie trafiało prosto w serce w Dzień dobry (1959) Yasujirô Ozu.
Życie po drugiej stronie małżeńskiego łóżka zawsze wydaje się przyjemniejsze i łatwiejsze - tak myśli większość z nas, w tym również Ariane (Marceau) i Hugo (Boon). Aby rozwiązać niekończący się konflikt o to, kto ma w życiu „lepiej”, postanawiają wymienić się na jakiś czas życiowymi rolami. Prawnik pomaga im zamienić się pracą, kontami bankowymi i samochodami… Czy Hugo, który wcześniej zarządzał firmą budowlaną, odnajdzie się w roli sprzedawcy damskiej biżuterii, mając jednocześnie na głowie sprzątanie, pranie, gotowanie i wychowanie dzieci? Czy Ariane, która do tej pory była „seksowną żonką szefa”, zdobędzie posłuch wśród męskiej załogi? I kto tak naprawdę jest z Marsa, a kto z Wenus?

Hesher

6,5
T.J. (Devin Brochu) dwa miesiące temu stracił w wypadku samochodowym matkę. Jego ojciec sam pogrążony w żałobie nie dostrzega problemów syna. Nie zabrania nawet zamieszkać w ich domu wulgarnemu Hesherowi (Joseph Gordon-Levitt), który swoim cynicznym i agresywnym zachowaniem napędza chłopakowi nie lada kłopotów.
Druga połowa XIII wieku. Na półwyspie Iberyjskim trwają walki pomiędzy królestwami chrześcijańskimi i muzułmańskimi. Chrześcijański rycerz Rodrigo powraca z wojny do domu. Po przyjeździe dowiaduje się, że jego zamek został zdobyty przez muzułmanów, a jego najstarszy syn został zamordowany przez wojowników Abu Bakra. Rodrigo poprzysięga zemstę.
Film, oskarżający i skandalizujący Kościół katolicki, opowiada o pełnym upokorzeń życiu i działalności zakonnic ze zgromadzenia sióstr Miłosierdzia zakonnych. Cztery młode kobiety za swoje zachowanie zostają wysłane na odpokutowanie grzechów do zakonu, aby tam nauczyć się moralnego postępowania, jednakże stosunek sióstr zakonnych odbiega znacznie od miłości bliźnich i miłosierdzia o którym wspomina biblia...

Oddech

6,7
Mistrz gestu, obrazu i słowa niewypowiedzianego, Kim Ki-duk przedstawia kolejną urzekającą miłosną historię. Oto opowieść o skazańcu, który w oczekiwaniu na wyrok śmierci zakochuje się w zdradzanej przez męża kobiecie. Zobacz narodziny zakazanego uczucia i poznaj konsekwencje życiowych wyborów w najnowszym obrazie wirtuoza wschodniego kina.
Chiny, lata dwudzieste XX wieku. Po śmierci ojca, dziewiętnastoletnia Song Lian zmuszona jest poślubić Chen Zuoqiana – głowę wpływowej rodziny. Pięćdziesięcioletni Chen ma już trzy żony, każda z nich mieszka w oddzielnym domu na terenie wielkiego zamku. Żony zaciekle ze sobą konkurują, ponieważ zainteresowanie ich męża daje władzę, status i przywileje. Każdej nocy Chen decyduje, którą żonę odwiedzi, a wtedy przed jej domem zapalana jest czerwona latarnia. Żony gotowe są na wszystko, by latarnia zapłonęła przed ich drzwiami. Jednak czasem sprawy mogą wymknąć się spod kontroli...
Słowa kluczowe

Proszę czekać…