Filmy policja, reżyser

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje policja, reżyser. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Po 10 latach spędzonych za granicą w Paryżu, 35-letnia muzułmanka wraca do Tunisu z marzeniem o otwarciu własnej praktyki psychoterapii.
Zabawna historia pewnego człowieka (Keanu Reeves), który trafił do więzienia za napad na bank, którego nie popełnił. W celi poznaje charyzmatycznego Maxa (James Caan), z którym po wyjściu na wolność postanawia zrobić to, za co został skazany.
W Hollywood powstaje film o laleczce Chucky. Materiał ten ogląda przebywające w Anglii dziecko Chucky'ego i Tiffany, które do tej pory nie wiedziało nic na temat swoich rodziców. Powraca do los Angeles i w rytuale woo-doo wskrzesza lalki. Nie wie jednak nic o ich morderczych instynktach.


Gracz

6,9
Adaptacja powieści Michaela Tolkina. Tim Robbins gra intryganckiego, opanowanego żądzą władzy menedżera, który dla kariery nie wzdraga się nawet przed popełnieniem morderstwa na lubianym koledze.
Tym razem Jaś Fasola wygrywa parafialną loterię. W nagrodę otrzymuje wyjazd na południe Francji, kamerę cyfrową i 200 euro kieszonkowego. Jednak zanim trafi na miejsce, czeka go wiele niesprzyjających sytuacji. Czy tym razem dziecko w ciele dorosłego mężczyzny ujrzy cel swojej podróży? W tej roli, jak zwykle Rowan Atkinson.

Podróż

6,3
Paul Groves, telewizyjny dyrektor reklamowy, przeżywa kryzys osobowości po tym, jak porzuciła go żona - Sally. Paul szuka pomocy u swojego przyjaciela - Johna, samozwańczego guru, który popiera zażywanie LSD. Prosi kumpla o bycie przewodnikiem w swojej pierwszej "podróży". John zabiera Paula na "odjazd" do mieszkania swojego znajomego - Maxa. Po "zaliczeniu kwasu" u Maxa, wracają do dwupoziomowego mieszkania z basenem u Johna. Paul doświadcza tam wizji seksu, śmierci, błyskających się świateł, kwiatów, tańczących dziewczyn, czarownic, zakapturzonych jeźdzców, komnaty tortur i... karła. Zaczyna panikować, ale John mówi mu: "wejdź w to bracie". Czy jednak można ufać Johnowi?
Grupka dzieci podczas wędrówki po lesie zostaje zaskoczona nagłym zmierzchem i silną ulewą. Dzieci postanawiają się schronić w opuszczonym z pozoru domostwie. Okazuje się jednak, że dom ma mieszkańca- starszą kobietę (Ava Mukherjee), która na szczęście chętnie przygarnia niespodziewanych gości. Podczas rozmowy jeden z chłopców mówi, że niczego się nie boi. Kobieta postawia opowiedzieć mu kilka budzących grozę historii...
Ferdinand Griffon jest mężczyzną w średnim wieku. Ma żonę i dzieci i prowadzi spokojne życie. Pewnego dnia poznaje młodą studentkę Marianne Renoir. Zakochują się w sobie, od pierwszego wejrzenia i postanawiają uciec z miasta. Po drodze dzieje się wiele szalonych i niewytłumaczalnych wydarzeń.
1942 rok. Okupowany Paryż. Zastępca reżysera a zarazem członek francuskiego ruchu oporu Jean-Devaivre przyłącza się do niemieckiego studia filmowego "Continental Films" aby uniknąć podejrzeń i uzykać namiastkę bezpieczeństwa. Przez wiele następnych lat szpieguje reżyserując francuskie filmy produkowane przez Niemców...
Rok 1977. Roman Polański, który po sukcesie filmów Chinatown i Dziecko Rosemary ma u stóp cały filmowy świat, zostaje aresztowany w Los Angeles. Oskarża się go o uprawianie seksu z 13-letnią dziewczynką. Reżyser staje się ofiarą bezprecedensowego w dziejach Hollywood medialnego spektaklu. Brukowce oskarżają go o organizowanie satanistycznych orgii. Sędzia przed ogłoszeniem wyroku zwierza się znajomemu, że "da popalić temu polskiemu sukinsynowi". Polański ucieka ze Stanów w dniu ogłoszenia wyroku, łamiąc zasady zwolnienia warunkowego. Nie wraca tam już nigdy. Marina Zenovich poświęciła pięć lat życia na rozjaśnienie mroków tamtego procesu. Powstał film wyciągający na światło dzienne nieznane wcześniej fakty. Pojawiają się w nim ludzie, którzy nigdy dotąd nie wypowiadali się w tej sprawie. Dość szybko okazało się, że proces był skandaliczną mieszanką uprzedzeń, niepohamowanych ambicji i chęci zaspokojenia społecznej żądzy odwetu na przybyszu znikąd, który w kilka lat podbił Fabrykę Snów. Część amerykańskich mediów postrzegała Polańskiego jako "dziwacznego karła mówiącego ze śmiesznym akcentem". Podczas gdy dla europejskich dziennikarzy był wielkim artystą, który padł ofiarą purytańskiej moralności i hipokryzji, dla ich kolegów zza oceanu stał się obcym, któremu należało dać nauczkę. Reżyserka, umiejętnie wplatając w narrację fragmenty filmów Polańskiego, udowadnia, że ci, którzy go sądzili, brali fikcję za rzeczywistość.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…