Filmy metro, relacja ojciec-syn, pieniądz

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje metro, relacja ojciec-syn, pieniądz. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Gordon Gekko (Michael Douglas) - rekin finansjery otoczony przepychem i pięknymi kobietami, logiczny i wyrachowany wywiera magnetyczny wpływ na Buda Foxa (Charlie Sheen) - młodego maklera giełdowego marzącego o wielkiej fortunie. Bud jest gotowy zrobić wszystko dla swojej kariery, również, dokonywać wyborów, niezgodnych z własnym sumieniem. Czy jest granica, której nie odważy się przekroczyć ?
Nastolatka z pomocą przyjaciół walczy z wampirami, demonami i innymi piekielnymi stworzeniami.
Film porusza głośny dziś problem wykorzystywania seksualnego dzieci. Pokazuje, jak głęboki wpływ mają podobne doświadczenia na życie młodych ofiar. Bohater filmu - Brian, nieudacznik wychowywany przez nadopiekuńczą matkę - wyparł z pamięci traumatyczne przeżycia. Dręczy go jednak luka we wspomnieniach, którą uznaje za skutek porwania przez kosmitów. Szukając rozwiązania próbuje odnaleźć Neila - chłopca, który pojawia się w jego snach, a który może być kluczem do rozwiązania zagadki „utraconych” pięciu godzin.


Technologia medyczna rozwinęła się znacznie. Firma zwana Unią zajmuje się produkcją i sprzedażą sztucznych organów, mogących uratować człowiekowi życie. Koszt takiego narządu nie jest tani, ale oferta spłacania go w ratach zachęca ludzi do jego kupna i wszczepienia. Jednak znaczna część z nich zalega z miesięcznymi opłatami i wtedy wkraczają windykatorzy Unii, by odebrać własność firmy. Jednym z nich jest Remy (Jude Law), który bez skrupułów tnie ciała ludzkie, by wyjąć z nich narząd. Kłopot się zacznie, gdy zostanie mu wszczepione sztuczne serce.

Fighting

5,9
Sean Arthur (Channing Tatum) handluje kradzionym towarem na ulicach Nowego Yorku. Pewnego dnia podczas bójki zauważa go Harvey Boarden (Terrence Howard), który widzi w nim duży potencjał i proponuje mu udział w nielegalnych walkach. Z każdą walką Sean jest coraz lepszy i zaczyna zarabiać coraz większe pieniądze, lecz z czasem nie wszystko okazuje się tak piękne jak na początku...
Ciężarna kobieta z Harlemu desperacko walczy, by udowodnić niewinność swojego narzeczonego oskarżonego o przestępstwo.
Historia zwykłego człowieka postawionego w niezwykłej sytuacji. Spokojne życie profesora Johna Brennana (Russell Crowe) w jednej chwili zostaje wywrócone do góry nogami, gdy policja aresztuje jego ukochaną żonę (Elizabeth Banks) pod zarzutem morderstwa. Brennan od początku nie wierzy w winę Lary, choć dowody wydają się być wyjątkowo mocne. Gdy zawodzą wszelkie legalne metody, Brennan decyduje się podjąć ekstremalne kroki, by uwolnić swą żonę z więzienia.
Historia zaczyna się w 1964, kiedy malarz Francis Bacon (Derek Jacobi) zaskakuje włamywacza George'a Dyera (Daniel Craig) buszującego w jego londyńskiej pracowni i domu w poszukiwaniu czegoś wartościowego. "Kim mógłbyś być?" - wykrzykuje artysta - "niewiele jest w tobie z włamywacza. Rozbieraj się i chodź do łóżka, a będziesz miał wszystko, czego zapragniesz". W tym momencie na zawsze zmieniło się życie obydwu. Dyer przez siedem lat był stałym modelem Bacona i starał się - finansowo wspierany przez Bacona - wydobyć ze środowiska i kultury klasy robotniczej, dostosować do zamkniętego świata artystów. Dyer został obdarowany drogimi garniturami i pieniędzmi, był zabierany w podróże do Paryża i Nowego Jorku, choć nie tworzyli z Baconem dobranej pary. Najwięcej radości dawała mu zazwyczaj wędrówka z młodymi ludźmi po paryskich barach, ale nie był w stanie stawić czoła nieustającym żartom swego dobroczyńcy. Dowcipny Bacon był w swoim żywiole, kiedy zabawiał się i pił z modelkami pozującymi do fotograficznych aktów, kpiąc ze wszystkiego i wszystkich: "Szampan dla moich prawdziwych przyjaciół, prawdziwe cierpienie dla fałszywych" i przedstawiając swoje niekonwencjonalne towarzystwo: "Witamy w obozie koncentracyjnym". Kiedy Dyer skarżył się na nocne koszmary, Bacon krótko replikował "George, nocne koszmary nie mogą być bardziej przerażające, niż życie".
Drugi film w dorobku Stephena Frearsa jest próbą ukazania historii angielskiego dramaturga Joe Ortona, który stał się legendą w latach 60. Reżyser skupia się na relacjach, które łączyły Ortona z Kennethem Halliwellem. Halliwell dla głównego bohatera był nie tylko mentorem i nauczycielem, ale także kochankiem, który w pewnym momencie staje się zazdrosny o dobrze zapowiadającą się karierę swojego ucznia.
Sherman McCoy (Tom Hanks), bogaty broker giełdowy, potrąca samochodem Murzyna i przerażony ucieka z miejsca wypadku. Był niewinny, gdyż Murzyn wtargnął na jezdnię niespodziewanie, lecz ucieczka pogrążyła go w kłopotach. Zostaje ujęty i grozi mu wieloletnie więzienie. Jedyną szansą jest znalezienie świadków niefortunnego zdarzenia. McCoy musi rozpocząć poszukiwania w dzielnicy Bronxu, gdzie doszło do wypadku. Stopniowo zagłębia się w obcy dla niego świat gwałtu i bezprawia...
Słowa kluczowe

Proszę czekać…