Filmy męska nagość od przodu, kobieca nagość od przodu, przemoc

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje męska nagość od przodu, kobieca nagość od przodu, przemoc. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Bo się boi

6,6
7,5
Beau się boi. Bo życie go przytłacza. Bo świat jest niebezpieczny. Bo każdy ciągle czegoś od niego chce. Bo mamie będzie przykro, jak nie przyjedzie w odwiedziny, a on by wolał siedzieć w wannie. Niewyobrażalny splot zdarzeń zmusza go jednak do konfrontacji z własnymi lękami. Po drugiej stronie jego strachów czeka prawdziwe życie i niezwykła, widowiskowa, pełna przygód podróż.
Niespodziewana rodzinna tragedia zbliża do siebie Dani i Christiana, którzy ostatnio nie mogli się porozumieć.
Médéric zakochuje się w starszej od siebie prostytutce o imieniu Isadora, gdy miasto Clermont-Ferrand pogrąża się w panice wywołanej atakiem terrorystycznym.


Po śmierci matki, Annie z rodziną zaczyna doświadczać niepokojących zjawisk. Tym bardziej przerażających, że należących do ich dziedzictwa.
Pierwsza część monumentalnego dzieła Ilji Chrżanowskiego jest wprowadzeniem w skonstruowany z niebywałym rozmachem świat DAU. Wstrząsająca, transowa, chwytająca bohaterów i widzów w pułapki długich ujęć Natasza opowiada o samotnej kierowniczce kantyny w zamkniętym mieście-instytucie. Rzecz rozgrywa się w przeciągu kilku dni w 1952 roku, a Chrżanowski czyni nas świadkami dramatycznego uwikłania tytułowej bohaterki. Kamera (kręcono na taśmie 35 mm!) jest jak szpicel niespuszczający oka z Nataszy, kiedy ta wydaje obiady, flirtuje, prowadzi pijackie rozmowy, uprawia seks czy też pijana szarpie się z młodą pomocnicą. Nieświadoma, że jej banalne marzenia o miłości i drobne oszustwa w pracy stanowią pożywkę dla bezwzględnej totalitarnej władzy. DAU odsłania skrupulatnie jej mechanizmy. Na potrzeby filmu na terenie nieczynnego kompleksu wodnego w Charkowie zostało wybudowane miasto-instytut, w którym twórcy zamknęli na wiele miesięcy ochotników: naturszczyków i aktorów. Całość zaś rozrosła się w radykalny, kontrowersyjny eksperyment z pogranicza kina, sztuk wizualnych, psychodramy i nauk społecznych.

Dekameron

6,8
Film złożony z dziewięciu szkiców na podstawie słynnych sprośnych opowieści Boccaccia. Bohaterami są: młody Sycyljczyk, dwurotnie oszukany, i tak dorabia się fortuny; mężczyzna udaje głucho-niemego w klasztorze osobliwych zakonnic; kobieta musi schować kochanka, gdyż mąż przychodzi wcześniej niż zapowiadał; łajdak okłamuje księdza na łożu śmierci; trzech braci mści się na kochanku siostry; młoda dziewczyna śpi na dachu, czekając na ukochanego; grupa malarzy czeka na natchnienie; ksiądz próbuje uwieść żonę przyjaciela; dwóch przyjaciół zawiera pakt, ażeby poznać co dzieje się po śmierci.
Doktor Frankenstein (Udo Kier) próbuje stworzyć ludzi z trupów. Ze swoim asystentem (Arno Jürging) nie waha się zabić, aby znaleźć swój surowiec...
Pigalle. Kabarety, kluby nocne, sklepy, sex shopy, transwestyci, striptizerki... Pigalle. Handel wszelkiego rodzaju. Zasady są kruche. Gangsterzy organizują się, by kontrolować rynek narkotyków. Véra (Véra Briole) pokazuje swoje młode ciało w peep-show. Mieszka z małym handlarzem zwanym Jésus le Gitan (Patrick Chauvel). Fifi (Francis Renaud), kieszonkowiec o niespokojnych pragnieniach, pała namiętną miłością do Divine (Blanca Li), przebraną za Wielkie Serce. Divine ginie na ulicy, ofiara rywalizacji. Opozycja wykorzystuje Vérę jako przynętę, by uznać Fifi jako zabójcę. Odtąd Pigalle staje się krainą, w której giną klany, panuje zemsta i namiętności...
Wszystko zaczyna się we wtorek 22 lutego 2222 roku, kiedy to były handlarz narkotyków zostaje wprowadzony w stan hibernacji. Ożywiony, opowiada swoją historię. Lider na rynku narkotyków, jego sytuacja była pomyślna do czasu, gdy w czasie przemian politycznych rząd zalegalizował ich używania. Następnie dołączył do Frontu Wyzwolenia Rewolucyjnych Narkomanów – przemianowanego na Front Rewolucyjnych Narkomanów po schizmie między wyzdrowieńcami a radykałami – składającego się z aktywistów na rzecz „darmowego haju” i sprzeciwiającego się międzynarodowym korporacjom czerpiącym zyski ze sprzedaży narkotyków...
Margaret (Rachel Griffiths), rozwiedziona czterdziestolatka, mieszka sama w Dublinie. Próbuje poradzić sobie z niepokojącym zniknięciem syna. Pewnego wieczoru, po pracy, ratuje Joe (Barry Keoghan), bezdomnego 17-latka. To spotkanie zmieni ich życie.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…