Filmy relacja mężczyzna-kobieta, bielizna, deszcz, relacja matka-córka, relacja mąż-żona

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje relacja mężczyzna-kobieta, bielizna, deszcz, relacja matka-córka, relacja mąż-żona. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Candy

7,1
Poeta Dan zakochuje się w studentce sztuki, którą pociąga jego "luzacki" styl bycia, oraz miłość do heroiny, którą zdrobniale nazywa Candy, tak samo jak brzmi imię dziewczyny. Tak bardzo jak płomienne jest między młodymi uczucie tak wielki jest pociąg do narkotyków. Prowadzi to do nieuniknionego spotkania z brutalną rzeczywistością. Ich związek zmienia się od niezwykłego zauroczenia, przez namiętną miłość, aż do samodestrukcji i szaleństwa.
Przed spotkaniem Johna, Elizabeth była mądrą, doświadczoną kobietą, w pełni kontrolującą swoje życie. John sprawił, że poznała swe prawdziwe oblicze. Zabrał ją w podróż do krainy erotycznej fantazji i... koszmarów. Wkrótce Elizabeth musi dokonać wybory między swoją namiętnością i pożądaniem a zachowaniem rozsądku i przede wszystkim - zdrowia psychicznego.
Andrzej - pracownik MSW i Anna - zwerbowana do współpracy prostytutka są uwikłani w kryminalną historię. Oboje tworzą na pozór sztuczny związek. Udawany erotyzm Anny i sztuczne uczucie Andrzeja powodują, że manipulacja staje się sensem ich życia. W końcu jednak emocje wygrywają i przeistaczają się w prawdziwe uczucie. Tu daje o sobie znać SYSTEM, z którym nie sposób wygrać. Andrzej staje przed trudnym wyborem: albo zrezygnuje ze swej miłości, albo...


Autentyczna historia awangardowej amerykańskiej fotografki Diane Arbus (Nicole Kidman). Sławę zyskała dzięki serii zdjęć portretujących outsaiderów. W 1971 roku Diane popełniła samobójstwo.

Absolwent

7,8
Dustin Hoffman w swojej pierwszej roli. Młody mężczyzna kończy z wyróżnieniem szkołę i zaczyna szukać swojego miejsca w życiu. Zaplątany w dwuznaczny romans z piękną i pełną seksu, ale dużo od niego starszą kobietą (Anne Bancroft), nie potrafi jednoznacznie wybrać między atrakcyjną kochanką, a jej uroczą, młodziutką córką (Katharine Ross (I)).
Akcja obejmuje okres od zimy 1957 do końca 1960, cofając się w retrospekcji do wypadków 1954 roku. Dały one początek narodowowyzwoleńczej walce ludu algierskiego. Opis ogranicza się do miasta Algier, a właściwie do jego arabskiej dzielnicy Kazby.
Treść filmu koncentruje się na grupie młodych małżeństw, których życie przecina się na placach zabaw, basenach i ulicach ich małej społeczności w zaskakujący i potencjalnie niebezpieczny sposób.
Dionizy Złotopolski (Henryk Machalica) mieszka w Złotopolicach wraz z synem Markiem (Kazimierz Kaczor), niezależnym senatorem, najczęściej zresztą przebywającym w Warszawie, i jego żoną Barbarą (Anna Nehrebecka), którzy mają dwóch dorosłych synów. Starszy Waldemar (Andrzej Nejman) jest gospodarzem i prowadzi gospodarstwo. Nie ma szczęścia w miłości i wciąż szuka kandydatki na żonę. Okazuje się, ze znalezienie partnerki, która zgodziłaby się wraz z nim zamieszkać na wsi jest trudne. Młodszy syn – Kacper Złotopolski (Andrzej Piaseczny) to czarna owca w rodzinie. Rzucił szkołę i postanowił rozpocząć karierę muzyka. Druga linia rodu – Gabrielowie mieszkają w Warszawie. Wywodzą się od bliźniaczej siostry Dionizego, Eleonory (Alina Janowska). Jej syn – Wiesław (Paweł Wawrzecki) jest komendantem posterunku policji na Dworcu Centralnym, a jego żona Marta (Ewa Ziętek) prowadzi luksusową kawiarnię. Mają razem syna – Tomka (Piotr Szwedes), który ku rozpaczy rodziców rzucił studia medyczne i rozpoczął karierę akwizytora – jego zdaniem w ten sposób najszybciej dorobi się dużych pieniędzy. Starszy syn Mirek (Radosław Elis) i jego żona Weronika (Agnieszka Sitek) oczekują narodzin pierwszego dziecka. Córka Wiesława z pierwszego małżeństwa, Agata (Paulina Młynarska), pracuje w agencji pośredniczącej w sprzedaży nieruchomości.
Opowieść o dwojgu prawników, specjalistów od spraw rozwodowych (w tych rolach Julianne Moore i Pierce Brosnan), którzy na sali rozpraw rywalizują ze sobą, ale prywatnie są parą. Czy jednak po ślubie będą umieli oddzielić sprawy zawodowe od prywatnych? Czy oprą się pokusie "przynoszenia" pracy do domu?
Debiut reżyserski Gary’ego Oldmana to próba rozliczenia się z demonami swojego dzieciństwa. Zbiorowym bohaterem filmu jest instytucja rodziny. Nic doustnie ukazuje upadek tej instytucji. Sadystyczny Ray (Ray Winstone) i młody Billy (Charlie Creed-Miles) są uzależnieni od alkoholu, narkotyków, a przede wszystkim od rodzinnej przeszłości, która była naznaczona brakiem uczuć, brutalnością i zagubieniem. Mężczyźni nie zauważają, że poprzez swoje zachowanie niszczą nie tylko siebie, ale także ludzi, których kochają.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…